Servicetekniker till Sodexos hjälpmedelsverksamhet

Servicetekniker till Sodexos hjälpmedelsverksamhet

Arbetsbeskrivning

Vi är mer än bara en arbetsgivare
Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Det vi har gemensamt är våra värderingar; serviceanda, laganda och utveckling. Med våra tjänster bidrar vi till ökad livskvalitet. Vi uppskattar socialt ansvar och samhällsengagemang. Vi bryr oss helt enkelt om varandra och vårt samhälle, och erbjuder trygghet, tillit och glädje.


Vi erbjuder dig möjligheten att utvecklas som servicetekniker där du varje dag hjälper våra kunder att lösa tekniska problem på deras hjälpmedel. Rollen innebär att du har kunden i fokus och trivs med problemlösning, rådgivning och har handlag för enklare reparationer och teknisk service.

Dina ansvarsområden


• Du kommer att ge service och support på medicintekniska hjälpmedel såsom rullstolar (manuella och eldrivna), duschstolar, sängar, lyftar m.m.
• Din vardag omfattar allt från felsökning, reparationer och service.
• Rollen innebär att du kommer vara ansvarig för tilldelade ärenden. Bokade, obokade (drop in kunder) samt inkommande reparationer.
• Du kommer att få gott om stöd internt, vilket gör att du kan utvecklas inom yrket eller bredda dig framöver.
• Du rapporterar till den tekniska arbetsledaren för Service.
• Du dokumenterar, återrapporterar dina arbeten i Visma.
• Du delar Sodexos grundläggande värderingar kring säkerhet och integritet, vilket innebär att du tar ansvar för dina egna handlingar samtidigt som du känner ansvar för dina kollegor och affärsverksamheten. Våra värdeord är Laganda, Serviceanda och Utveckling.

Din bakgrund


• Du är en positiv och driven tekniker som känner ett stort engagemang för ditt arbete.
• Du har gymnasiumutbildning och/eller tekniskt erfarenhet.
• Vi ser gärna att du har ett par års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter med teknisk problemlösning.
• Som person är du serviceinriktad, strukturerad och noggrann samt har ett affärsmannamässigt tänk.
• Dina datorkunskaper är goda.
• Du talar och skriver flytande i svenska

Om tjänsten

Anställningsform och arbetstider: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, 40h/v 100% vardagar 08.00-16.40.

Vi kommer att arbeta löpande med inkommande ansökningar. Vi önskar dock att din ansökan inkommer senast den 17 mars 2023.

 

Kontakta nedanstående för frågor:

Malin Malmjärn, enhetschef, malin.malmjarn@sodexo.com

Krister Lundqvist, arbetsledare, krister.lundqvist@sodexo.com

Mikael Forsberg, fackligt ombud, Vision mikael.forsberg@sodexo.com


Sodexokoncernen
Sodexo är världsledande inom tjänster som förbättrar livskvalitet för våra kunder och medarbetare. Vi utmärker oss genom vår hållbara affärsmodell och vårt serviceutbud med måltids- och FM-tjänster samt lösningar för medarbetarförmåner. Vi bidrar till den ekonomiska, sociala och miljömässiga utvecklingen i de 53 länder där vi har verksamhet. Med omsorg servar våra 422 000 medarbetare miljontals människors dagliga behov och vi driver vår verksamhet på ett inkluderande, engagerande och ansvarstagande sätt. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag för ett bättre liv för alla.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper

LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy  Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sodexo AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 februari 2023
  • Ansök senast: 19 mars 2023

Besöksadress

Muréngatan
None

Postadress

Box 47620
Stockholm, 11794

Liknande jobb


14 november 2024

Tekniker

Tekniker

12 november 2024

Hjälpmedelstekniker

Hjälpmedelstekniker

8 november 2024

30 oktober 2024