OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Vill du jobba för ett världsledande företag inom lås- och dörrlösningar, med stor variation och spännande dagar hos varierande kunder. Då har vi tjänsten för dig. Du kommer få ett flexibelt arbete där du kommer utgå hemifrån och avsluta din arbetsdag hemma. Du får tillgång till tjänstebil och kommer att planera och strukturera upp din egen arbetsdag. Vi söker nu personal på Norra sidan av Stockholm.
I rollen som servicetekniker kommer du att jobba ute hos olika kunder med att förebygga, reparera, underhålla och installera dörrautomationer. I ditt arbete kommer du även att utföra installationsarbeten och felsökningar på system och utrustning hos kunderna. Arbetet kommer även innefatta mekaniska reparationer.
Arbetets omfattning: Heltid, måndag till fredag 7-16
Om företaget
Mer information om bolaget ges vid en intervju.
Din profil
Kompetenskrav: För att lyckas i rollen som servicetekniker bör du vara tekniskt lagd och gärna besitta kunskaper inom el, teknik eller fordon. För att kunna arbeta som servicetekniker måste du ha B-körkort och kunna svenska både i tal och skrift. Du behöver inte ha arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare, utbildning och handledning ges på plats.
* Du ska ha B-körkort
* Meriterande om du arbetat med felsökning
* Du har gått en teknisk utbildning
Personliga egenskaper: Som person är du serviceinriktad och positiv då du arbetar nära kunder. Du gillar problemlösningar och har ett tekniskt intresse samt att du trivs i en roll där du får skruva och upprätthålla hög standard. För att trivas i denna roll är det bra att du tycker det är kul att åka runt och arbeta på nya arbetsplatser samt att du trivs att arbeta självständigt. Du kommer få ta eget ansvar och det kommer finnas möjlighet till teknisk support om du skulle behöva detta. Som servicetekniker krävs det är du är öppen, social och har stor förståelse för kunden. Det är viktigt att du trivs i en roll där du får frihet under ansvar och klarar av att arbeta självständigt och utnyttjar din arbetsid väl.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Emily Higgins på telefon 073 365 68 32 eller emily.higgins@2complete.se
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.
2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson