OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
KNAPP söker nu en service- och underhållstekniker för skiftarbete. Du kommer att arbeta måndag till fredag i 2-skift.
Som service- och underhållstekniker utgörs dina huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden av att:
• Genomföra förebyggande, reaktivt och akut underhåll på utrustningen
• Utföra förbättringsarbete, reparationer och modifieringar
• Vara behjälplig i samband med installationsarbeten, anläggningsunderhåll och besparingsåtgärder
• Hålla kontakt med produktion och interna kunder för att säkerställa att rätt prioriteringar görs
• Sammanställa haverirapporter och skiftloggar som kan påverka resultat, utrustning och underhåll
• Hålla dig uppdaterad och följa direktiv avseende hälsa, miljö och säkerhet
• Vara behjälplig avseende allmänna göromål på avdelningen
Tjänsten är på heltid med placering på Åhlens nya lager i Rosersberg, strax norr om Stockholm. Du kommer att ingå i ett team om 3 personer.
KNAPP AB är en del av den österrikiska koncernen KNAPP AG. I Sverige är de ca 130 anställda och omsätter ca 450 miljoner kronor. Koncernen har ca 5500 anställda och en omsättning på ca 1,2 miljarder euro. De är en komplett leverantör av olika typer av manuella och automatiserade lagerlösningar och materialhanteringssystem. Ofta levererar de stora lagerlösningar där de har ett totalt funktionsansvar gentemot kunden. Välkommen att läsa mer om dem på Knapp.se och https://www.youtube.com/c/Knapp
Vem är du?
Du har gärna minst gymnasiekompetens och kunskap inom ett eller flera av följande områden: mekanik, elektronik och automation.
Dina arbetsuppgifter och ansvarsområden anpassas efter din kompetens och erfarenhet. Arbetslivserfarenhet inom något av områdena mekanik, elektronik eller automation är ett krav. Har du dessutom erfarenhet av automatiserade logistik- och lagerlösningar är det meriterande.
Du behärskar MS Office väl samt talar och skriver både svenska och engelska utan svårighet.
Körkort (B) är ett krav.
Som person är du både lagspelare, flexibel och självgående. Vidare är du engagerad, effektiv och har en utpräglad problemlösningsförmåga. Du agerar som ambassadör för verksamheten och förstår vikten av att bygga och underhålla goda relationer med kunder, kollegor och chefer.
Är du intresserad och stämmer in på profilen skickar du in en personlig presentation och ditt CV där du tydligt beskriver dina erfarenheter och kompetenser inom ovanstående områden och varför du är intresserad av tjänsten.
Tillträde för tjänsten är 1 april 2022.
Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.
På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling
Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lina Haynes
Jonas Edberg
Emelie Willman
Lovisa Dahlqvist
Jennie Karlsson
Magnus Lantz
Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio
Silje Bergström Tronsmoen
Tina Häggström