OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Kassacentralen är en av de ledande inom kassasystembranschen. Vi har en egenutvecklad programvara TruePOS och har installationer inom restaurang, livsmedel och detaljhandel.
Hos oss får du möjlighet att arbeta i ett lönsamt, välskött och modernt bolag med högt i tak och korta beslutsvägar.
Vår målsättning är att erbjuda er en trygg och säker helhetslösning som hjälper er att effektivisera och förenkla försäljningsprocessen med våra egenutvecklade produkter TruePOS kassasystem, TruePAY kortterminaler och TrueAPP onlinebeställningar. Dessutom erbjuder vi en helt fristående, enkel molnbaserad kassa som vi kallar TruePAD. Vi vill minska våra kunders kostnader och skapa mervärde. Tack vare hyresavtal snarare än ägande kan vi erbjuda support och garanti under hela avtalstiden. Vi strävar alltid efter en lång kundkontakt där vi ser till att ni är 100% nöjda.
Vi hjälper er att jobba smartare!
Dina arbetsuppgifter
Som tekniker hos oss kommer du att:
Arbeta med installationer och service ute hos kund.
Arbeta med problemlösning och felsökning samt följa upp att kundernas frågor blir lösta på bästa sätt
Arbeta via telefon, E-post och fjärrstyrning
Ha möjlighet till karriär inom företaget
Kunna utvecklas inom IT
Initialt kommer du att lära dig av mer erfarna kollegor
Det är meriterande om du:
Har erfarenhet av support eller servicerelaterat yrke ex. inom restaurang
Installationskunskap
God känsla för service
Har tekniskt intresse inom hård- och mjukvara
Obehindrade kunskaper inom svenska och engelska
Utbildning inom IT
Din profil
Vi söker en Servicetekniker/Installatör på vårt kontor i Solna!
Du blir en del av ett grymt team där jobbet inte bara är ett jobb, utan en upplevelse och en utveckling i karriären. Vår personal är vår största tillgång.
Vi ger dem de allra bästa förutsättningarna att växa både som människa och i karriären. I rollen som supporttekniker har du ett brinnande intresse för kundservice och hjälpa våra kunder med färdigställande av kundspecifika installationer och tekniska problem.
Du ska tycka det är kul att hjälpa människor, direkt ute hos kund, via telefon och via fjärrstyrning. För oss är det viktigt att bemöta befintliga såväl som potentiella kunder på ett proffsigt och trevligt sätt.
Du bör ha ett glatt och trevligt humör och bemötande samt ha trevlig humor ihop med din arbetsvilja och kunskap. Har du detta passar du säkerligen in i vårt trevliga gäng.
Övrig information:
• Start. Omgående
• Omfattning: Heltid (mån-fre 8-17)
• Placering: Solna
• Lön: enligt överenskommelse
• B-körkort är ett krav
• Om du går vidare i anställningsprocessen kommer ett utdrag ur belastningsregistret behöva göras. Detta hjälper vi dig med.
Vi tillämpar löpande urval.
Sätt igång och ansök!
Ansökan
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt.
Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se
Har du frågor om tjänsten vänligen kontakta rekryteringskonsult Amir chamsine, 070-821 53 09, amir.chamsine@clwork.se Urval sker löpande. Välkommen med din ansökan!