OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Servicevärd – vill du vara stjärna på årets bästa resa?
Är du grym på service och vill jobba till sjöss? Testa livet på en båt!
Ett annorlunda jobb med många förmåner
Det är speciellt att jobba ombord på en båt och teamet blir snart som en andra familj. Tillsammans ger vi allt under arbetspasset och sen går vi i land med betald ledighet. De flesta av oss bor ombord, det finns gym om du vill träna och det finns även tid till att umgås och ta det lugnt efter arbetspasset. Dessutom lagar kockarna otroligt god mat. Tillsammans med ditt team ser du till att den här sommaren blir den bästa, för alla som är ombord!
Det finns även möjligheter att jobba extra efter sommaren så årets bästa resa behöver inte ta slut i höst! Se jobbet som en chans att växa och utvecklas, och en erfarenhet som förhoppningsvis öppnar dörrar till framtiden.
Ansvarsområden
Vad kommer du arbeta med?
Till sjöss är ingen dag den andra lik och som servicevärd är din viktigaste roll att alltid bemöta våra gäster med god service och att ge det lilla extra. Du kommer att hoppa in där du behövs som mest: På hotellet hälsar du gästerna välkomna, bäddar, städar och hittar borttappade nallar. I våra restauranger och kaféer får du servera, diska och plocka disk i högt tempo men också ta dig tid att hjälpa gästerna. I butiken säljer du våra populära produkter, tipsar om goda drycker och solkräm. Kort sagt, du är beredd att jobba hårt för att våra gäster ska kunna koppla av och få en fin upplevelse.
Bli en del i förändringen av Europas ledande färjerederi
På Stena Line har vi en vision om att allt hänger ihop. Genom att sammanföra människor och varor möjliggör vi tillväxt för både företag och samhället. Vi befinner oss just nu på en spännande resa som drivs av teknik och nya digitala vanor, vilket utvecklar vår verksamhet och skapar värde för våra kunder.
Stena Line’s Onboard Sales and Service är en viktig del i denna resa. Som servicevärd använder du många av dina talanger, allt för att skapa den bästa upplevelsen för våra gäster.
Arbetstider
Anställningsform: Tidsbestämd. Säsongsarbete 6 veckor där du arbetar ombord 3 veckor som följs av en lika lång betald ledighet.
Arbetstider: Varierande arbetstider under dygnets alla timmar.
Beräknad start: v.28
Tjänstgöringsort: Båtarna utgår från Göteborg, Halmstad och Trelleborg.
Kvalifikationer
Vem är du?
Hos oss på Stena Line är din personlighet lika viktig som din kompetens. Du är grym på service, gillar utmaningar och att hitta de bästa lösningarna för våra gäster. Detta gör vi bäst när vi hjälper varandra, därför behöver du vara omtänksam, prestigelös och beredd på att hugga i där det behövs.
För oss på Stena Line kommer alltid säkerheten först och du en viktig del i vårt säkerhetsarbete, därför är det viktigt att du har en god fysisk-och psykiskhälsa.
Dina måsten:
- 12 månaders sammanlagd yrkeserfarenhet från städ, hotell, restaurang, butik eller liknande servicearbete
- Talar svenska och har goda kunskaper i engelska
- Simkunskaper
- Över 18 år
Meriterande:
- Utbildning från restaurangskola eller annan serviceinriktad utbildning
- Ytterligare språkkunskaper
Ansökan
Tillsättning kommer att ske löpande så skicka gärna in din ansökan redan idag!
För mer information kontakta: Johanna Ekman, konsultchef. johanna.ekman@randstad.se
Om du går vidare i processen kommer du genomgå en läkarundersökning samt drogtest i enlighet med vår alkohol- och drogpolicy. Vi står även för de obligatoriska säkerhetsutbildningar som krävs, om du inte redan har dem. Urval och intervjuer kommer att pågå löpande.
Om företaget
Om Stena Line
Som ledaren inom hållbar sjöfart har Stena Line Europas största linjenätverk och fokuserar på transport av både passagerare och frakt. Vi är redan över 4300 medarbetare över hela Skandinavien, runt om i Storbritannien och Baltikum och det är tillsammans vi skapar vår framgång. Resan börjar med oss!
Att arbeta på Stena Line är synonymt med en säker arbetsplats och en bra balans mellan arbete och fritid. För oss är det viktigt att vi arbetar för att upprätthålla och utveckla en arbetsmiljö som är hållbar, fri från trakasserier och som ger lika möjligheter till alla. Vi tror på jämlikhet, mångfald och inkludering – och välkomnar alla sökande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044