Servicevärd till stort internationellt bolag

Servicevärd till stort internationellt bolag

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Är du duktig på service? Uppskattar du en flexibel arbetsmiljö där du får ta stort eget ansvar?

Som Servicevärd kommer du att arbeta i en miljö med höga krav på kundservice, proaktivitet samt arbetsglädje. Du ser till att arbetsplatsen är trevlig och välfungerande. Du är första kontakt för kunden och för att leverera en hög servicenivå. Du är ansiktet utåt för kunden samt medarbetarnas högra hand.

Vanliga arbetsuppgifter som förekommer är att stå i receptionen, ta hand om konferensrummen, vad gäller att allt material finns på plats samt att tekniken fungerar. Posthantering, godsmottagning och mindre flyttar i lokalen kan även förekomma. Ditt arbete som servicevärd hos vår kund handlar i det stora hela om att serva medarbetarna och besökare i vad som behövs och önskas. Som Servicevärd blir du en viktig pusselbit i hela organisationen.

Du kommer arbeta i ett serviceinriktat glatt team på 8 personer, där alla har sina egna ansvarsområden men finns tillgängliga för varandra och hjälps åt.

Detta är ett konsultuppdrag under ett föräldrar vikariat med start 6 december 2021. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag.

Om företaget
Vår kund arbetar inom service- och tjänstesektorn där medarbetarna och kunderna är i centrum. Du erbjuds en värderingstyrd verksamhet som kännetecknas av flexibilitet och ansvarstagande i en stor internationell koncern. Mer information ges vid personlig kontakt.

Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av service förslagsvis från restaurang- eller hotellbranschen. Du är lättlärd i nya datorsystem samt har tidigare erfarenhet av att arbeta i Office-paketet. Du pratar och skriver svenska och engelska flytande.

Vidare söker vi dig som tar egna initiativ och ställer upp där det behövs. Du tycker om att arbeta med flera olika arbetsuppgifter och samverka med andra, samt duktig och trygg i att vara självgående och lösa saker och ting på egen hand.

Är det dig vi söker? Skicka då in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Matilda Dahlin på telefon 076-869 30 eller matilda.dahlin@2complete.se.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 november 2021
  • Ansök senast: 31 december 2021

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


22 november 2024