Shift Leader Stockholm

Arbetsbeskrivning

Caffè Nero är ett internationellt företag som finns i en mängd länder såsom Storbritannien, Irland, USA, Polen, Turkiet, Cypern och nu i Sverige. Vårt erbjudande till dig är en framtid hos oss på Caffè Nero, en del av ett familjeägt företag som värnar om sina medarbetare, och att vi ger dig en möjlighet till stor personlig utveckling. Du börjar med att gå vår interna utbildning som innefattar förståelse och känsla för varumärket, utbildning till Barista, insikt i drift, ekonomi, inköp etc. för din shop

Spännande tillfälle att bli Shift Leader på ett av våra caféer i Stockholm.

På Caffè Nero är det våra medarbetare och vårt fantastiska kaffe som gör skillnad. Om du prioriterar att hålla dina gäster nöjda genom fantastisk kundbemötande och service, samtidigt som du växer och utvecklas tillsammans med ditt team, så är detta jobbet för dig.

Som en av oss på Caffè Nero så är det du som person och ditt bemötande som är det viktiga. Vi vill arbeta med professionella, serviceinriktade och härliga människor som kan ge gästen en fantastisk upplevelse med att servera kaffe i premiumsegmentet. Det är av högsta vikt att du lär dig att förstå och kan leva upp till standarden på vårt varumärke. Vi erbjuder kaffe av högsta kvalité och vill ge gästen en smakupplevelse utöver det vanliga.

En Shift Leader hos oss på Caffè Nero är en viktig kollega i shopens ledningsgrupp. Du har ett övergripande ansvar under ditt skift du jobbar. Du är en förebild för ditt team och fokuserar på att lyfta andra i din närhet. I enlighet med våra värderingar prioriterar du alltid välmåendet bland kollegorna och ansvarar för att våra gäster får en positiv upplevelse vid varje besök. På Caffè Nero vill vi utveckla dig och behålla dig över lång tid framöver.

Vi tror att din bakgrund bland annat innehåller:

• En utpräglad servicekänsla och förmågan att överträffa gästens förväntningar
• Erfarenhet att följa uppsatta mål och sträva efter att överträffa uppsatta mål
• Intresse av premiumsegmentet och förmågan att ge det där lilla extra

Några av dina arbetsuppgifter:

• Vara en kollega enligt våra värderingar
• Inspirera och utveckla dina kollegor till att alltid göra det lilla extra för varandra och för Caffè Neros gäster
• Ge service via bemötande och produktkvalitet i världsklass till våra gäster
• Leda och fördela arbetet under ett skift i en arbetsledande roll
• Kunna och hålla sig uppdaterad på Caffè Neros sortiment och utbud
• Följa uppsatta resultatmål, rutiner och processer
• Säkerställa att rutiner och kvalitetskrav efterföljs

Tjänsten avser en tillsvidareanställning med inledande 6 månaders provanställning och vi ser gärna att du börjar så snart som det är möjligt. Anställningsgrad kan variera mellan 5,10, 15, 20 och 30 timmar per vecka.

Du ansöker via vårt rekryteringssystem senast 2021-03-31. Vi behandlar inte ansökningar som inkommer på annat sätt med anledning av GDPR. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så varför vänta, skicka din ansökan redan idag.

Har du frågor om tjänsten? Kontakta vår COO Johan Berg på johan.berg@caffenero.com

Varmt välkommen med din ansökan, vi ser fram emot att höra av dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Caffè Nero
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 februari 2021
  • Ansök senast: 30 mars 2021

Liknande jobb


12 september 2024

12 september 2024

12 september 2024