OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Marholmen är en destination i det vackraste av Roslagens skärgård för rekreation, inspiration och möten. En timme från Stockholm, Arlanda och Uppsala, ljusår från vanligheten. Vi har tagit hand om konferenser sedan 1937. Idag vänder vi oss både till konferens- och fritidsgäster. Vårt erbjudande består av Grosshandlarvillan, exklusiva Villa Berg, 40 nyrenoverade stugor, 5 unika villor, ett nybyggt hotell av högsta standard, nyrenoverade konferenslokaler, Mareld Spa, festvåningen Paviljongen, sommarcaféet Grosshandlargården, aktivitetsön Strömsholmen, glampingön Rackaren och mycket, mycket mer. Kort sagt - den helt ovanliga ön Marholmen måste upplevas!
.
Hej Shift Leader
Marholmen har en spännande utvecklingsresa framför sig, allt från nytt varumärke till renovering och nytt spa. Nu vill vi förstärka vårt team på hotellet och söker dig som vill vara med på denna resa tillsammans med oss.
Vi söker dig som motiveras av att arbeta i ett team där vi tillsammans skapar både glädje och resultat. Du har god organisationsförmåga samt en mycket professionell attityd. Du älskar serviceyrket och sprider härlig energi till vår reception, samt dina kollegor på hotellet. Vi ser att du har erfarenhet av receptionsarbete och personalansvar med minst 2 års dokumenterad vana.
Som Shift Leader på Marholmen jobbar du tätt tillsammans med hotellchefen. Du leder receptionsarbetet under dina pass. I arbetet ingår sedvanliga receptionsuppgifter som in och utcheckning, hantering av telefonväxel, bokningar, administrativa uppgifter, hålla lobby och receptionsområde i bästa skick, gästärenden, kassahantering och att befintliga rutiner efterlevs. Arbetet kommer även innebära viss schemaläggning, utveckling av gästservice och gästupplevelse, coachning av ny samt befintlig personal, medverka på veckomöten och Revenuemöten, vara en del av Marholmens superusers i vårt PMS-system. Du är en viktig del av arbetslaget i receptionsdriften och med din kunskap och hjälp bidrar du till att utveckla verksamheten, teamet och medarbetarna. Tillsammans med ditt team säkerställer du att alla våra gäster blir personligt bemötta och får bästa möjliga service. Du kommer att vara en naturlig del av driften vilket innebär varierande arbetstider och varanna helg.
Vi söker dig som vill arbeta i en trivsam miljö och i ett högt tempo med fantastiska gäster och duktiga kollegor. Du är noggrann, handlingskraftig och har en härlig känsla för service. Du är en positiv person med en entusiasm som smittar av sig på gäster och kollegor. Du är flexibel och ser till att verksamheten sköts efter våra riktlinjer och policy. Du kommer arbeta tätt ihop med vår andra supervisor, och ni tillsammans med hotellchefen kommer driva utvecklingen av gästupplevelsen framåt.
Utbildning/arbetslivserfarenhet
Mycket goda datakunskaper
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift
Erfarenhet från servicebranschen
Körkort är ett krav
Kunskaper i Visbook och Bookvisit är meriterande
Varierande arbetstider.
Månadslön enligt överenskommelse (vi är anslutna till HRF)
Tillträde snarast eller enligt överenskommelse.
Intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan!