Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en Shipping Office Assistant till vårt Gatehouse. Som Shipping Office Assistant ingår du i vår logistikavdelning och dina huvudsakliga arbetsuppgifter är;
Skapa och hantera transportdokumentation för ingående- och utgående gods
Ta emot chaufförer, anvisa dem till rätt plats och förse dem med rätt dokument
Telefonväxel, posthantering och paketsändning
Daglig kontakt med transportavdelningen och utlastningen
Ta emot besökare
Anställningsvillkor:
- Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas.
- Tillsvidareanställning, tjänstemanbefattning, 100 %.
- Skiftgång (måndag- fredag)
Är du intresserad av tjänsten? Urvalsprocessen kommer att ske fortlöpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Så tveka inte att söka redan idag om du är intresserad. Sista ansökningsdatum är den 21 november 2024. CV och personligtbrev ska vara på engelska.
För ev. frågor gällande tjänsten kontakta HR-avdelningen på Hr.sweden@sofidel.com