OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en serviceinriktad, kommunikativ showroom värd till vår kunds nya nyrenoverade kontor mitt i Solna! Vår kund är ett framgångsrikt internationellt teknikföretag med kontor i närheten av goda kommunikationer.
Varmt välkommen med din ansökan, urval sker löpande!
Om tjänsten:
I rollen som showroom värd kommer du att ansvara över att guida och informera kunder som besöker vår kunds showroom.
Det är ditt ansvar att informera och att vara väl förberedd och påläst om produkterna som du kommer att visa och att presentera vår kunds varumärke på ett professionellt sätt när kunderna besöker showroomet.
Det ingår också i rollen att vara kreativ och hela tiden tänka brett hur man kan locka nya kunder och besökare. Du planerar, bokar in och ser till att allt rullar på som det ska.
Arbetet kommer främst vara förlagt veckodagar måndag-fredag men det kan även förekomma en helg i månaden som du är på plats. Du kommer i samråd med din närmsta chef planera vilken helg i månaden du kan arbeta och förväntas vara tillgänglig.
Arbetsuppgifter:
Som Showroom värd kommer du vara ytterst ansvarig för kundupplevelsen. Du kommer exempelvis hjälpa kunderna med att:
- Besvara frågor, funderingar
- Förbereda och boka in kundbesök
- Informera om vår kunds varumärke
- Informera om produkterna
- Ansvara för att öppna/stänga lokalen
Det här tror vi är bra egenskaper:
Vi ser att du i första hand är en positiv person som har ett brinnande intresse för att ge en bra service och kundupplevelse. Du motiveras av att överträffa kundernas förväntan och för att trivas i rollen krävs det att du är van att du med att ta eget ansvar och har en förmåga att läsa av vad kunden önskar för service. Vidare är du ansvarsfull, engagerad och lösningsorienterad samt känner ägandeskap för dina arbetsuppgifter.
Vi ser gärna att du som söker har minst 1 års erfarenhet från detaljhandeln och det är en merit om du jobbat inom en telecom eller en teknikbutik. Vi värderar personliga egenskaper högt och värnar om att få in en social, driven person med viljan av att alltid leverera på topp.
Att jobba hos vår kund:
Vår kund tillhandahåller regelbundna vidareutbildningar för att du som medarbetare och konsult ska få rätt kompetens. Dessa hålls både i Sverige och utomlands och ger dig goda möjligheter att utvecklas i din yrkesroll. Ett av deras värdeord är att ”Ha Kul på jobbet”, vilket dom verkligen har!
Jobbkrav:
- Erfarenhet från serviceinriktat arbete, exempelvis butik.
- Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Det är meriterande om du:
- Arbetat i Showroom tidigare
- Tekniskt intresse
- Erfarenhet av att sälja tekniska produkter
Vi söker dig som är:
- Positiv
- Ansvarstagande
- Initiativtagande
- Serviceinriktad
- Självgående
- Kommunikativ
Mer om tjänsten:
Tillsättning: 1a oktober
Omfattning: Heltid, arbetstiderna är 8-16.30 måndag till torsdag och 8-16 fredagar
Placering: Solna
Uppdragstyp: 6 månaders konsultuppdrag med möjlighet till förlängning - alternativt att kunden önskar anställa den uthyrda konsulten om båda parter parters så önskar
Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår Konsultchef Ellinore Pereira på Ellinore.pereira@andaragroup.se Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.
Varför jobba på Andara Professionals?
Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.
Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.
Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.
Varmt välkommen med din ansökan!