OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Här är tjänsten för dig som gillar att ha en central roll med mycket kontaktytor. Du kommer att ansvara för MAKAJOs showroom, på Brännkyrkagatan 82, och se till att det är levande och attraktivt för alla besökare. Här möter du företagskunder och privatpersoner i deras inredningstankar och det är du som ser till att allt håller en hög och exklusiv standard.
Om rollen
Du kommer att ansvara för att showroomet öppnas och stängs. Öppettiderna är måndag-torsdag 08:30-17:00 och fredagar 08:30-15:00. Dagarna kommer att variera men vanligt förekommande arbetsuppgifter är: Huvudansvar för att showroomets dagliga drift och rutiner fungerar optimalt
Arbeta förebyggande med att säkerställa att utställare är nöjda
Bemöta kunder och branschfolk som besöker showroomet
Ansvara för event – planering, inbjudningslistor, genomförande, uppdatering av CRM
Ansvara för inköp avseende allt kring showroomet
Sälja in utställningsytor, skriva offerter och avtal
Ansvara för showroomets totala budget
Hålla hemsidan och sociala medier uppdaterade
Vem söker vi?
Vi söker dig som älskar bemötandet av människor och som gärna gör det lilla extra, både i stort som smått. Du behöver vara orienterad inom inredning, bygg- och bostadsbranschen för att tycka att rollen är rolig och utmanande. Kanske har du även arbetat inom hotell, restaurang eller som Office Manager på ett större företag under din karriär. Det är viktigt att du gillar att ha många kontaktytor och att du snabbt kan ställa om ditt fokus då besökare löpande kommer till showroomet.
Din personlighet är det absolut viktigaste och du är noggrann, strukturerad och har en stor social kompetens. Du har ett genuint intresse för att alltid leverera en service i världsklass, likvärdigt med förväntningarna på ett femstjärnigt hotell. Har du kännedom om MAKAJOS varumärken och produkter, ett sinne för färg, form och ett öga för detaljer ser vi det som ett plus. Vi uppskattar också någon som vågar ta beslut, är lyhörd, prestigelös och flexibel.
Om vi får fylla på önskelistan lite till så vill vi gärna att du är van att arbeta med events, har ett ekonomiskt intresse, är duktig i Officepaketet och känner dig hemma vad gäller sociala medier.
Om MAKAJO
MAKAJO tar fram skräddarsydda inredningskoncept för byggbranschen och har samlat ett 70-tal ledande varumärken i sina Showrooms som finns centralt i Stockholm (1100 kvm), Göteborg (1100 kvm) och Malmö (550 kvm). På MAKAJO arbetar idag nio personer fördelade på dessa tre kontor.
MAKAJO är en öppen mötesplats där man skapar möjligheter till affärer och är en levande plattform för nätverkande. Det erbjuds roliga events, intressanta utbildningar och föreläsningar för byggherrar, inredare, arkitekter, fastighetsägare och projektledare.
I närmare 10 år har MAKAJO samlat på sig erfarenheter och kunskap från byggprojekt i hela Sverige. Känn dig varmt välkommen att inspireras hos oss!
Vill du veta mer?
I den här rekryteringen samarbetar MAKAJO med OnePartnerGroup Stockholm. Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse och du kommer att ha din arbetsplats på Brännkyrkagatan 82, precis vid Zinkensdamms tunnelbana. Det här är en roll som kräver att du är på plats även om det såklart erbjuds en viss flexibilitet.
Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Christina Stenbeck på christina.stenbeck@onepartnergroup.se eller
Emelina Sjösten på emelina.sjosten@onepartnergroup.se
Vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mail. Om du går vidare i processen kommer du att få genomföra två arbetspsykologiska tester för att vi ska kunna göra den bästa matchningen av kandidater.
Varmt välkommen med din ansökan!