OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tycker du om att arbeta med administration och har lite koll även på siffror och ekonomi? Går du i tankarna att ta dig an nästa utmaning i karriären? Bra, sök då denna tjänst hos Cabonline!
Om Cabonline:
Cabonline är ett av Sveriges största taxiföretag och arbetar dagligen med att underlätta människors vardag genom pålitliga och tillgängliga transporter. Det är en stor koncern med flera kända varumärken varav de tre främsta är Taxi Kurir, Sverigetaxi samt Topcab.
Om tjänsten:
I rollen som administratör arbetar du framförallt med Excel och Outlook som dina arbetsverktyg. Du kommer bland annat registrera och föra in rapporter samt modifiera kundavtal, både nya samt befintliga.
- Arbetstider: Dagtid 8-17, måndag-fredag på plats på huvudkontoret i Solna.
- Detta är en rekrytering vilket betyder att du kommer bli anställd direkt utav Cabonline
- Lön efter överenskommelse.
Vem söker vi?
För att trivas i rollen som administratör hos Cabonline krävs det att du har både intresse och skicklighet för administrativa uppgifter. Du har god vana med att arbeta i Excel då det kommer vara ditt främsta verktyg. Som person är du analytisk, noggrann, stresstålig och trivs med att jobba mot deadlines.
Vidare söker vi dig som är prestigelös, kan prioritera mellan arbetsuppgifter och ser enkelt vad som behöver göras. Du är flytande i svenska i såväl skrift som i tal och formulerar dig professionellt i samtliga kontaktytor. Taxibranschen är händelserik och vi ser därför att du är flexibel och beredd på snabba förändringar!
I rollen kommer du skapa nya kontakter och vårda befintliga relationer, därav är det viktigt att du har god samarbetsförmåga och känsla för service.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Kvalifikationer:
- Jobbar vant i Microsoft Office, Excel och Outlook.
- Obehindrad svenska i tal och skrift
- God engelska i tal och skrift
- Social kompetens
- Fullständig gymnasieutbildning, gärna inriktning inom ekonomi
Meriterande:
- Tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
- Erfarenhet från transportbranschen eller franchiseverksamhet
- Språkkunskaper inom arabiska, somaliska eller turkiska
Övrigt:
I denna rekrytering samarbetar vi med Bemannix AB som sköter hela rekryteringsprocessen. Vi ber därför alla sökanden att kontakta dem gällande din ansökan och eventuella frågor.
Ansvarig rekryterare: Jim Björkman, Tel 08-555 687 01, tillgänglig dagtid vardagar mellan kl 09:00-16:00.
Urval samt intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan snarast då tjänsten kan komma att tillsättas innan denna annons utgångsdatum.
Alla kandidater som kallas till intervju kommer att få visa upp ett utdrag ur belastningsregistret.
Vi ser fram emot din ansökan!