Site manager

Site manager

Arbetsbeskrivning

Vill du ha en roll som kontorsansvarig? Detta är bred roll som kommer innehålla projektledning, administration och service. Är du en person som trivs men många kontaktytor kommer du trivas i denna roll. Uppdraget kommer pågå i ca 3-6 månader med möjlighet till förlängning. Ansök redan idag för störst chans att komma på intervju!

Om tjänsten
Det huvudsakliga syftet med rollen är att vara operationellt ansvarig för siten och skapa en kreativ mötesplats. Det innebär att finnas tillgänglig och ge service, säkerställa att verksamheten fungerar och medlemmarna trivs. Uppdraget är kreativt och man kommer ha möjlighet att sätta sin prägel på hur AWL THINGS utvecklas för att möta medlemmarnas behov. Personen kommer oftast att vara ensam på platsen men ingå i ett team med andra liknande roller som finns i Stockholm, Göteborg och Umeå. En arbetsdag kan innehålla allt mellan:

• Visa huset för potentiella medlemmar och teckna medlemsavtal
• Onboarding av nya medlemmar
• Daglig medlemskontakt och service
• Hantera passersystem
• Kontakt med tjänsteleverantörer, t ex kaffe, städ, wifi, printer
• Arbete i coworkingsystemet ”Nexudus”, t ex fakturering, lägga in nya medlemmar.
• Samarbeta med THINGS och andra aktörer på campusområdet
• Skapa events och innehåll på platsen
• Planera och leda förbättringsprojekt för att skapa AWL-känsla i huset


Vem är du?
• Projektledning (specifik modell ej krav men erfarenhet av att leda projekt från start till mål)
• Gärna erfarenhet som office manager eller facility manager
• Van vid att arbeta i officepaketet, framför allt Teams som är vår samarbetsplattform
• Engelska och svenska i tal och skrift

Personliga egenskaper:
• Självständig – du kommer ofta vara själv på platsen och behöver vara trygg med det
• Lösningsfokuserad och kreativ
• Social och relationsbyggande
• Prestigelös och villig att hugga i där det behövs


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.


Övrig information: heltid med start omgående. Du kommer i denna roll vara placerad på KTH. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 februari 2022
  • Ansök senast: 28 februari 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024