OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uppdragsbeskrivning
Vi söker nu en Site Manager åt Quant Service i Ljusne. Som Site Manager ansvarar du för att driva och leda underhållsarbetet hos kunden genom ständiga förbättringar och med ett högt säkerhetsfokus. Du är erfaren ledare med kundens behov i fokus.
Du kommer att ansvara för ekonomiska och operativa mätetal för siten, inklusive kostnadsuppföljning och rapportering. Dessutom kommer du att leda och fördela arbetsuppgifter till ditt team och säkerställa att arbetsprocedurer följs med högsta säkerhetsstandard. I rollen behöver du driva strategiska initiativ för att modernisera underhållsarbetet och öka anläggningens effektivitet och kapacitet. Din förmåga att upprätthålla en proaktiv servicekultur och kontinuerligt överträffa kundens förväntningar kommer att vara av stor betydelse.
Det största ansvarsområdet består i underhållet av Stora Enso enheten Ala, ett sågverk beläget norr om Gävle. Med cirka 150 anställda är Ala sågen en viktig aktör inom träindustrin. Din personalstyrka kommer att bestå av 20–30 medarbetare, inklusive arbetsledare, underhållsingenjörer, servicemekaniker samt servicelektriker.
Om företaget
Quant Service är en global servicepartner inom industriellt underhåll. De är dedikerade till att skapa säkra arbetsmiljöer och främja en proaktiv servicekultur. Med en stark närvaro över hela världen är de specialister på att optimera underhållsprocesser och säkerställa att anläggningar fungerar effektivt. Deras vision är att vara den ledande kraften inom industriellt underhåll och säkerställa långsiktigt framgångsrika partnerskap med våra kunder.
Vem är du
Vi tror att du är en strategisk person med en stark vilja att utvecklas, samtidigt som du utvecklar andra. Du är ödmjuk, driven och ansvarstagande med en positiv inställning till att arbeta i team.
Vi vill gärna att du har:
• Några års erfarenhet av underhåll och dokumenterad kompetens inom ledarskap och förbättringsprojekt
• God vana att använda underhållssystem och Microsoft Office för att effektivt följa och rapportera arbetsresultat
• Goda kunskaper i både svenska och engelska för att säkerställa tydlig kommunikation internt och externt
• Erfarenhet eller starkt intresse av teknik och industriellt underhåll
• Förmåga att ta initiativ och fatta beslut för att driva ständiga förbättringar och utveckla verksamheten
• Trygg i förändringsresor och förmågan att se vart värde kan adderas i verksamheten
• Relationskapande och alltid fokuserad på kundens förväntningar
Tjänsten är tillsvidare på heltid med tjänstgöringsorten i Ljusne. Ansökan hanteras löpande med sista ansökningsdag 2023-11-23.
Ansökan
Vi ser fram emot att lära känna dig och diskutera hur du kan vara en värdefull tillgång för vår kund. Ansök nu!
Har du frågor kring rekryteringsprocessen eller problem med din ansökan är du välkommen att kontakta Anton Ståhlros på 072-502 34 32.
Om oss
Vi på Dala Industrisupport är en trogen partner inom kompetensförsörjning med över 100 års samlad erfarenhet. Vi kommer själva från industrin och är fullt insatta i branschens alla utmaningar. Vi tror på att viljan att lära sig är minst lika viktig som erfarenhet och vet att kompetensutveckling är lösningen som kommer leda oss in i framtidens industri. Därför satsar vi på att vårda de samarbeten som kommer oss tillhands. Genom att vara närvarande och erbjuda personlig service hjälper vi både företag och medarbetare att nå sin fulla potential.
Är du intresserad av Dala Industrisupport kan du läsa mer om oss och våra tjänster på www.dalaindustrisupport.se.