OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en genuint driven, kommunikativ och kundorienterad Site Manager till vår nyöppnade kundservicesite i Östersund. Vi vill ge våra kunder en upplevelse i världsklass och är övertygade om att nöjdast kunder ger starkast tillväxt. Är det dig vi letar efter?
Vår site i Östersund är nu i kraftig upprampning där det under sommaren och hösten kommer anställas totalt ca 150 kundservicemedarbetare hos vår samarbetspartner Webhelp, som ska supportera och sälja våra bredband- och TV-tjänster för Com Hem. Tack vare den nyligen genomförda sammanslagningen av Tele2 och Com Hem kommer vi framöver kunna erbjuda våra kunder en ännu bättre helhetslösning. Den här rollen är en möjlighet att få vara med och driva den häftiga resan mot framtidens kund- och medarbetarupplevelse.
Det här är rollen…
Som Site Manager kommer du vara Tele2s kontaktperson på siten i Östersund och navet för informationsspridning till och från resten av organisationen samt kravställare på vår partner. Du är ansvarig för sitens resultat vad det gäller kundnöjdhet, försäljning och effektivitet.
Din roll kommer vara att få medarbetarna att känna sig som naturliga ambassadörer för Comhem och Tele2 och du kommer också att vara delaktig i att sätta upp processer, arbetssätt och inte minst kulturen från grunden på denna helt nya site i fräscha lokaler. Du kommer också ansvara för att koordinera aktiviteter och besök på site.
Du en är del av teamet ”Outsourced Operations” som består av 6 personer, utspridda i landet, varav tre är Site Managers som du. Tjänsten innebär nästintill daglig närvaro på siten i Östersund, vissa resor förekommer till huvudkontoret i Kista eller till någon av våra andra siter ungefär en gång i månaden.
Mer specifikt innebär rollen;
- Kontinuerlig uppföljning och enklare analyser av KPIer
- Informationsspridning till och från Com Hem/Tele2-organisationen
- Koordinering av aktiviteter och besök
- Driva och medverka i effektivisering/förbättringsprojekt
Vi söker dig som har ett starkt driv och förmågan att skapa långsiktiga relationer och sprida energi till din omgivning. Vi tror att din inställning och ditt engagemang kommer vara avgörande för framgång i rollen.
Då tjänsten innebär flera kontaktytor är det viktigt att du är utåtriktad och gillar att arbeta tillsammans med andra, men också att du kan ställa tydliga krav och arbeta självständigt då ditt team och din ledare kommer att finnas på distans.
Kvalifikationer;
- Minst tre års arbetslivserfarenhet i en bransch med stor mängd konsumentkontakter (t.ex. telekom, IT, media, bank, försäkring eller liknande)
- Utåtriktad samt god samarbetsförmåga
- Resultatfokuserad
- Lösningsorienterad med en analytisk förmåga
- Ansvarsfull och noggrann, du levererar kvalitet!
- Kundfokuserad och serviceminded – du sätter alltid kunden i första rummet
- Har goda kunskaper i svenska/engelska i både tal och skrift
Det är meriterande om du:
- Har eftergymnasial utbildning
- Har erfarenhet av att jobba i en liknande roll, där kravställning mot en samarbetspartner ingår
- Det här är vad Tele2 kan ge dig…
… en plats i en flexibel, prestigelös organisation som präglas av stark teamkänsla, högt engagemang och mycket glädje där din kompetens kommer att göra skillnad
… vi tar hand om dig, både i din roll på företaget, men även utanför. Hos oss finns möjligheten till ett flexibelt arbete och förmåner som rör hälsa, föräldralön och pension
Tjänsten är placerad i Östersund. Resor inom tjänsten, bland annat till huvudkontoret i Kista/Stockholm förekommer.
Välkommen med din ansökan! Urval sker löpande, sista ansökningsdag är 2019-06-23.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryterare Peder Kargl
08-56264000
Rekrytering Peder Kargl
08-56264000
070-4541521
Ana Lithander
Angelica Ek