OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM FÖRETAGET
Vasakronan är Sveriges största fastighetsbolag. De äger, förvaltar och utvecklar centralt belägna kontors- och butiksfastigheter i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala. På Vasakronan drivs hållbarhetsarbetet som en integrerad del av verksamheten och i Global Real Estate Sustainability Benchmark, GRESB, placerade sig Vasakronan återigen som ett av de mest hållbara fastighetsbolagen i världen.
Vasakronans egna coworking koncept - Vasakronan Arena
Under fjärde kvartalet 2020 lanserade Vasakronan deras egna Coworking-satsning ”Vasakronan Arena”. Det nya konceptet ger deras hyresgäster ett attraktivt coworking-alternativ. Baserat på Vasakronans stora kundbas, de bästa lägena, deras långtgående hållbarhetstänkande och erfarenhet av kontorsutveckling kan de erbjuda ett coworking-koncept som sätter effektivitet och produktivitet i fokus.
Arena Triangeln som är Vasakronans första Arena i Malmö är placerad i absolut bästa läge. Mitt i Triangelns köpcentrum. Här finns opera, konst, puls, folkvimmel och Malmös största handelsutbud alldeles utanför porten. Dessutom är Arenan granne med Pildammsparken och vill man nå längre så är det trettio steg till kommunikationer som tar en vidare ut i Malmö, Sverige eller resten av världen.
Arena Triangeln erbjuder 100 flexarbetsplatser i en inspirerande och dynamisk miljö, tolv mötesrum utrustade med smart teknik och 95 butiker, restauranger och caféer i galleria Triangeln. Det kommer även att finnas möjlighet att hyra ett alldeles eget arenakontor. Självklart finns det flertalet lounger för event, mingel eller en trevlig pratstund i en av de sköna fåtöljerna.
På Arenan är det stort fokus på service och välmående. En arbetsplats utöver det vanliga! Alla material är noga utvalda och med hjälp av ljud, ljus och doft har man skapat en arbetsplats för alla att trivas på. Smart teknik och funktion är ledorden och varje yta ska förse en med nya intryck.
Läs mer om Arena Triangeln här: (https://vasakronan.se/arena/arena-sergel/)
OM TJÄNSTEN
Som Site Manager på Arena Triangeln kommer du vara ansvarig för det dagliga arbetet och att leda ditt team till framgång. Teamet består av dig och ytterligare en kollega och tillsammans tar ni hand om alla bokningar av konferensrum, ser till att besvara medlemmarnas frågor och ordnar med diverse caterings. Allt från frukost och fika, till luncher och mingel. När nya medlemmar introduceras och visning av Arenan ska hållas ser du till att du eller din kollega tar hand om gästerna på bästa sätt. Utöver det dagliga arbetet i drift har du även administrativa uppgifter så som fakturering.
Att vara Site Manager på Arena Triangeln betyder att du ansvarar för försäljning, för hela kundresan från visning till signering och inflytt samt att du och ditt team skapar den bästa medlemsupplevelsen. Du rapporterar till Arenachef som är stationerad i Göteborg vilket ställer stora krav på att du trivs i en självledande roll.
Även om mycket av arbetet sker i drift ska du möjliggöra att du enkelt kan dra dig undan för dina andra uppgifter.
Du är anställd hos Carotte och arbetar heltid på Arena Triangeln med start mitten på januari 2023. Arbetet är förlagd under vardagar, kontorstider.
VI SÖKER DIG SOM HAR
- Du har jobbat med service & hospitality tidigare i ledande befattning
- God datavana och van att arbeta med digitala tjänster
- Du tycker det är spännande med entreprenörskap & startups
- Du har erfarenhet av sälj och gillar att göra affärer
- Arbetat inom hotell (meriterande)
- Erfarenhet av konferensteknik
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Du har arbetat inom organisationer där hög servicestandard varit i fokus. Du älskar mötet med människor och att leda ditt team till att leverera en god serviceupplevelse i alla lägen. Som person är du omhändertagande, positiv, initiativtagande och tar ansvar för ditt och teamets arbete. Du är en skicklig relationsskapare som inte bara gillar att samarbeta, utan har en vilja att göra det - på absolut bästa sätt. Det är meriterande om du under dina år som yrkesverksam har hunnit bygga upp ett stort nätverk.
OM OSS
Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.
ÖVRIG INFORMATION
I denna process samarbetar Vasakronan med Carotte Staff. Eventuella frågor hanteras direkt av leveranschef Negin Hafizi, på negin@carotte.se Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Sökord: site manager, reception, Malmö, hotellreception, coworking
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Sarah Högbacka
Oscar Ohlsén
Fideli Svensson