OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta i en organisation och roll där du ansvarar för den operativa verksamheten på vår kunds anläggningar i Uppsala? Gillar du att få leverera service i toppklass? Är du en ordningsam person med hög social kompetens som gillar att möta nya människor?Då kan tjänsten som den Site Manager som gjord för dig!
Du kommer att
- driva och utveckla den verksamheten mot uppsatta mål där kundnöjdhet är det viktigaste nyckeltalet
- teckna hyresavtal med nya och befintliga kunder
- säkerställa den dagliga driften
- ansvara för uthyrning
- aktivt arbeta med nätverksbyggande
- Hantera leverantörskontakter
- Hantera ekonomi och budgetarbete för anläggningarna.
BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER
Office Management söker en Site Manager till vår kund. Vår kund är en stor aktör inom kontorshotell och jobbar kontinuerligt för att ha Sveriges nöjdaste kunder ute på sina anläggningar.
I rollen som Site Manager är du ansvarig för den operativa verksamheten på anläggningarna där kunden är din viktigaste prioritet. Du är på plats på de olika anläggningarna dagligen, där du träffar befintliga men även potentiella hyresgäster.
I din roll som Site Manager spelar du en viktig roll och avgörande faktor för att säkerställa att ni levererar vad som utlovats och lite därtill till deras kunder/hyresgäster.
Tjänsten är på heltid, under kontorstider och tillsättning sker snarast. Tjänsten är tilltänkt att börja i mars. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten.
KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER
- Eftergymnasial utbildning
- 2-3 års relevant arbetslivserfarenhet, gärna inom serviceyrken så som handel, hotell eller restaurang
- En hög känsla för service kombinerat med affärsmässighet
Vidare söker vi en person som är
Ansvarsfull och tar ansvar.
Kan ha många bollar i luften.
Ha förmåga att prioritera.
Har ett starkt driv och är proaktiv
Vidare ser vi att du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal som skrift. Du har B-körkort.
För att lyckas i rollen som Site Manager krävs det att du är professionell i din kommunikation och har en stark känsla för service. Du har ett driv och vilja att få affärer i mål och att slutföra dina uppgifter. Vidare är du lösningsfokuserad och ansvarstagande. Dina personliga egenskaper kommer vara avgörande för den här tjänsten.
Som har arbetat inom serviceyrket sedan tidigare och gärna även med B2B-försäljning. Har du jobbat inom hotellbranschen tidigare ser vi det som meriterande.
ÖVRIGT
Start: Mars
Omfattning: Heltid
Arbetstid: mån-fre 08.00-17.00
Arbetsplats: Uppsala
Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du initialt kommer att vara anställd av Office Management, men arbeta ute hos vår kund. För rätt person kommer överrekrytering till kund ske. Vi önskar att du ser långsiktigt på tjänsten. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan du söker jobbet via vår hemsida.
Urval och intervjuer sker löpande varför tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
Skicka därför in ditt CV och personliga brev redan idag.
Har du frågor om tjänsten, är du välkommen att kontakta konsultchef Isabella A på telefon 072 600 54 54