Sixt växer och söker nu en Engagerad Kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Sixt rent a car är världen äldsta biluthyrningsföretag och startade sin verksamhet 1912 i Tyskland. Sixt rankas som en av de ledande biluthyrningskedjorna i världen och finns representerade på över 4 500 platser globalt och i över 100 länder. Vår vagnpark sticker ut och har en tydlig premiumprofil med bilmärken såsom Audi, BMW och Mercedes.

Arbetsuppgifter::

Du kommer i första hand att ta emot och hantera förfrågningar från våra kunder via telefon och e-post men du kommer även avlasta vår sälj- och ekonomiavdelning om behov finns. . Tjänsten är perfekt för den som är beredd att ge 110 %.

Vi erbjuder!:

Vi erbjuder dig möjligheten att arbeta i ett globalt företag med ett etablerat och välkänt varumärke med ett uttalat starkt koncept. Vi satsar på ledarskap, personlig utveckling och utbildning. Vi inspirerar och stödjer våra medarbetare och vi arbetar i en kultur som uppskattar innovationer och engagemang.

Kvalifikationer::

Vi söker dig som trivs i en internationell miljö med många kontakter, såväl internt som externt. En av dina viktigaste egenskaper är viljan att leverera service av hög kvalitet samt att du har ett professionellt förhållningssätt till ditt arbete. Tjänsten kräver att du är självgående, initiativrik och prestigelös. Då arbetet stundtals är intensivt och kan upplevas som stressig, krävs det att du kan hantera stressiga situationer utan att tappa fokus.

Du bör ha minst 2 års erfarenhet av administration, kundtjänst och service. Du kan uttrycka dig väl, på svenska och engelska, i både tal och skrift samt du är en van användare av Officepaketet. Körkort B är ett krav samt om du har erfarenhet av något affärssystem är det ett plus i kanten.

Ansökan::

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 75 % arbetstiderna dagtid och kan komma att innefatta även kvällar och helger.

I denna rekrytering samarbetar SIXT Rent a Car AB med Joblink. Ansök via www.joblink.se, bifoga vänligen CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så sök gärna tjänsten så snart som möjligt dock senast den 20 mars.

Vid frågor kontakta rekryteringsansvarig Marie Engdahl, 0721-88 02 13.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Jenny Nilsson
0708-183879
Charlotte Sahlin
0708-100546
Mathilda Wasting
0723-653420
Martin Samuelsson

Rekryteringskonsult Jenny Nilsson
0708-183879
Rekryteringskonsult Marie Engdahl
040-661 39 90 0721-88 02 13
Marie Engdahl
0721-88 02 13
Rekryteringsansvarig Christina Hedman
040-661 39 90 0721-81 20 58
Jenny Nilsson

Christina Hedman
0721-81 20 58

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Joblink Norden AB Malmö
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillvidare
  • Publicerat: 11 mars 2015

Besöksadress

SÖDERGATAN 14
Malmö

Postadress

SÖDERGATAN 14
Malmö, 21134

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024