OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SJ bedriver persontrafik i Sverige.Vi omsätter 5.8 mdr kr, har 3200 medarbetare och 70.000 kunder per dag.Inom SJ Division Försäljning finns Kundtjänst som har ett 60-tal medarbetare är lokaliserat till Krylbo. Kundtjänst ger professionell service till våra kunder genom att bla snabbt besvara inkommande telefonsamtal, mail och brev.Du blir en av Kundtjänst två arbetsledare som ansvarar för att leda det operativa arbetet.Viktiga uppgifter i ditt nya jobb blir att leda teammöten och att arbeta med individuell kompetensutvecklingen för Kundtjänst handläggare.I tjänsten ingår dessutom bla rekrytering, utbildning och att delta i arbetet med att utveckla Kundtjänst som helhet.Du har starkt kundfokus och tycker om att leda verksamheten mot uppställda mål.Du har lätt för att motivera och entusiasmera dina medarbetare genom en coachande ledarstil.Därigenom har du lätt för att fatta beslut och delegera.Du har haft arbetsledande befattningar tidigare och är bra på att skapa förtroende och gott samarbetsklimat tillsammans med dina medarbetare.Ansök senast 2006-11-26.Urval och intervjuer sker löpande under ansökningstiden.