SJ söker kundservicemedarbetare till vårt härliga team - Hemifrån!

SJ söker kundservicemedarbetare till vårt härliga team - Hemifrån!

Arbetsbeskrivning

Är du en stjärna på kommunikation och tycker om att samtala med samt hjälpa andra människor? Vill du lära dig mer om SJ och vårt viktiga framtidsarbete samtidigt som du arbetar i ett härligt team som drivs av samma mål? Vill du arbeta hemifrån?
Då har vi tjänsten för dig!

Webhelp är i dagsläget branschledande inom outsourcing i den nordiska regionen. Vi är ett internationellt bolag som i dagsläget finns i 60 länder och har över 100.000 medarbetare världen över. I Sverige är en av våra kunder SJ och det är till det uppdraget vi just nu söker nya medarbetare som söker en ny utmaning till hösten!

Som anställd på Webhelp är din trivsel och utveckling av största vikt för oss, du kommer att ha kontinuerliga samtal med din teamledare för att säkerställa att du har de verktyg du behöver för att lyckas i arbetet.

Anställningen börjar med en grundutbildning...
där du får lära dig grunderna för tillvägagångssätten till hur man utför arbetet och ger kundservice på bästa sätt. Som kundservicemedarbetare på SJ kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå av att ge kundservice i världsklass, detta genom att svara på inkommande kundsamtal samt hantera kundservice via chatt, messenger och mail.

Tempot på SJs kundservice kan tidvis vara väldigt högt och då gäller det att kunna hantera många bollar i luften samtidigt. Detta speciellt då vi i de digitala kanalerna hanterar flera interaktioner samtidigt i skrift, så för att lyckas i denna roll är det viktigt att du är trygg med att kunna skriva i ett högt tempo på tangentbordet. Vi strävar samtidigt alltid efter att ge bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang.

Vi ger dig möjligheten att arbeta hemifrån med chans till både heltid och deltidsarbete...
Vi ger chansen att arbeta från din trygga punkt i hemmet. Stämningen i teamet är energisk, öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter och gemensamma tävlingar.

Viktigt gällande hemarbete:

Vi bryr oss om våra medarbetares välmående och arbetsmiljö. Eftersom detta är ett jobb där du arbetar hemifrån kommer vi under processens gång att säkerställa att din hemmamiljö är i linje med Webhelps standard gällande WFH-krav. Vår standard behöver efterföljas för att få en anställning.



VI SÖKER DIG SOM ÄR SERVICELAGD, SJÄLVSTÄNDIG OCH...
- Är en tekniskt kunnig person, som trivs med uppsatta mål och kontinuerlig utveckling
- Du har god tangentbordsvana
- Har godkända gymnasiebetyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5.
- Är arbetsvillig och punktlig
- Bor i Sverige (OBS du måste jobba på din folkbokförda adress i Sverige, dvs inte utomlands)
- Har fyllt 18 år vid anställningens start




VI ERBJUDER DIG ETT FARTFYLLT JOBB, HÄRLIGA KOLLEGOR SAMT:
- Både Tillsvidareanställning och Timanställning utefter dina önskemål
- Friskvårdsbidrag
- Kollektivavtal, vilket är en självklarhet för oss. Läs mer om lön och anställningsvilkor här. (https://www.unionen.se/kollektivavtal/0269-loneavtal-almega-tjansteforetagen-callcontact-center-och)


Då Webhelp växer i en snabb takt finns det, för dig med rätt drivkraft, goda chanser till utveckling med interna karriärmöjligheter. Vi är idag en av de största kundtjänstleverantörerna i världen där vi strävar efter att växa ytterligare - det gör vi gärna tillsammans med dig!

START: 2023-01-30

PLACERINGSORT: Hemifrån, din adress i Sverige

ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning eller Timanställning

LÖN: Enligt kollektivavtal

ARBETSTIDER: Alla dagar, varierande dag- kväll- och helgpass mellan öppettiderna 06:00-22:00

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-01-13

Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Så sökt idag, vi ser fram emot din ansökan!

Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.

By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries. 

Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us

swedish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 december 2022
  • Ansök senast: 13 januari 2023

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024