SJ söker kundservicemedarbetare till vårt härliga team i Norrköping!

Arbetsbeskrivning

Nu öppnar vi med ett helt nytt team på vårt härliga kontor i Norrköping.
Vill du bli en del av vårt helt nya team? Tycker du om att samtala och hjälpa andra människor? Vill du lära dig mer om SJ och vårt viktiga framtidsarbete samtidigt som du arbetar i ett härligt team som drivs av samma mål?
Då kan DU vara vår nästa stjärna till vår kundservice!

Webhelp är branschledande inom outsourcing i den nordiska regionen. Vi är ett internationellt bolag som i dagsläget finns i 60 länder och har över 100.000 medarbetare världen över. I Sverige är en av våra kunder SJ och det är till det uppdraget vi just nu söker fler medarbetare som vill vara en del av vårt nystartade team i Norrköping.

Anställningen börjar med en betald grundutbildning.
Där du får lära dig grunderna för tillvägagångssätten till hur man utför arbetet och ger kundservice på bästa sätt. Som kundservicemedarbetare på SJ kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå av att ge kundservice i världsklass, detta genom att svara på inkommande kundsamtal samt hantera kundservice via chatt och mail.

Tempot på SJs kundservice kan tidvis vara väldigt högt och då gäller det att kunna hantera många bollar i luften samtidigt. Detta speciellt då vi i de digitala kanalerna hanterar flera interaktioner samtidigt i skrift, så för att lyckas i denna roll är det viktigt att du är trygg med att kunna skriva i ett högt tempo på tangentbordet. Vi strävar samtidigt alltid efter att ge bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang.

Vi ger dig möjligheten att arbeta från vårt härliga kontor i Norrköping där du även får chansen att arbeta med vår hybridlösning.
I början av din anställning hos Webhelp kommer du att genomföra den betalda utbildningen samt handledning helt på plats på vårt kontor, därefter kommer du att erbjudas möjlighet att arbeta delvis hemifrån (Upp till 4 dagar i veckan efter fullgjord handledningsperiod). Du får såklart arbeta oftare eller heltid från kontoret också!

De dagar du befinner dig på vårt kontor kommer du att kunna ta del av vårt härliga, öppna och energiska team i form av möten och andra interaktioner. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter och gemensamma tävlingar.

VI SÖKER DIG SOM ÄR SERVICELAGD, SJÄLVSTÄNDIG SAMT:
️ Är snabb på tangentbordet, trivs med uppsatta mål och kontinuerlig utveckling

️ Har godkända gymnasiebetyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5.

️ Är arbetsvillig och punktlig

️ Inte förekommer i belastningsregistret

️ Har fyllt 18 år vid anställningens start



VI ERBJUDER DIG ETT FARTFYLLT JOBB, HÄRLIGA KOLLEGOR SAMT:
️ Kontinuerlig uppföljning och coachning

️ Heltidsanställning och Timanställning - utefter dina önskemål

️ Friskvårdsbidrag

️ Kollektivavtal med Unionen, vilket är en självklarhet för oss.

Då Webhelp växer i en snabb takt finns det, för dig med rätt drivkraft, goda chanser till utveckling med interna karriärmöjligheter. Vi är idag en av de största kundtjänstleverantörerna i världen där vi strävar efter att växa ytterligare - det gör vi gärna tillsammans med dig!

START: 2023-03-06

PLACERINGSORT: Norrköping

ANSTÄLLNINGSFORM: Heltidsanställning eller Timanställning

LÖN: Enligt kollektivavtal

ARBETSTIDER: Alla dagar, varierande dag- kväll- och helgpass mellan öppettiderna 06:00-22:00

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-02-16

Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så ta chansen och sök nu!

Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.

By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries. 

Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 februari 2023
  • Ansök senast: 16 februari 2023

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024