Självgående administrativ assistent

Arbetsbeskrivning

Zavann AB är ett glatt och ungdomligt gäng som sitter i lugna och trevliga lokaler i Råsunda Fotbollstadion, Solna Centrum.

Zavann specialiserar sig på att leverera affärslösningar till expansiva elhandelsbolag på den europeiska elmarknaden. Med hjälp av våra innovativa lösningar skapar vi nya möjligheter på elmarknaden för våra kunder. Lösningarna baseras på det egenutvecklade affärssystemet Gasell med tillhörande moduler och tjänster.

Vi söker nu en administrativ assistent till Zavanns snabbväxande tjänst, inom fullmaktshantering, som vi erbjuder en mängd olika aktörer på den svenska elmarknaden. För den som visar framfötterna finns stora möjligheter till ytterligare uppgifter inom företaget.

Vad erbjuder vi?
Som administrativ assistent ansvarar du för att, den av oss levererade, tjänstens dagliga arbetsuppgifter utförs i enlighet med Zavanns och våra kunders höga krav. Tjänsten vi levererar utvecklas kontinuerligt och detta faktum i kombination med hittills ständigt ökande volymer innebär att du kommer ha en mycket central och utmanande roll.

Att ansvara för tjänstens dagliga drift innebär bland annat att du löpande:
- hanterar inkommande ärenden främst via mejl men även via telefon och brev
- övervakar och administrerar diverse systemrapporter
- håller dig uppdaterad kring nyheter och förändringar som påverkar tjänsten och dess framtida utformning
- har en dialog med våra kunder och andra aktörer på den svenska elmarknaden

Vem är du?
Vi söker en prestigelös, ansvarstagande och serviceinriktad person som kan prioritera sitt eget arbete och som tar tag i uppgifter direkt. Du måste trivas med att arbeta självständigt, strukturerat och målinriktat i en föränderlig miljö och vara van vid att leverera resultat.

Du har sannolikt gymnasieutbildning, gärna med någon eftergymnasial utbildning samt ett par års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Det är meriterande men inget krav att du har erfarenhet från den svenska elmarknaden och vi ser gärna att du har arbetat på ett bolag med egen systemutveckling.

För att fungera väl i rollen krävs goda kunskaper i svenska, samt datorvana.


Anställningsformen är en heltid (100%) tillsvidareanställning.

Ansökan skickar du till jobb@zavann.se. Har du frågor om tjänsten, kontakta Mia Nordlander på mia.nordlander@zavann.se eller 08-517 099 10.

Vi hanterar ansökningar och intervjuer löpande och ser därför gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt.

OBS! Rekryterings-, annonserings- och konsultsamtal undanbedes vänligen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Utvecklingschef Henrik Bodin
08-51709923
VD Mats Rosén
08-51709905
Mia Nordlander
08-51709910

Sammanfattning

Besöksadress

Parkvägen 2A
Solna

Postadress

Parkvägen 2A
Solna, 16935

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024