Självgående administratör till spännande koncern

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter

För kunds räkning söker vi nu en ansvarsfull administratör som vill arbeta i en självständig och engagerande roll! Vår kund ingår i en börsnoterad koncern som har nära 17 000 anställda runt om i Europa. I Sverige har de ca 4000 anställda på olika orter i landet. Företaget designar, installerar, förvaltar och utvecklar användarvänliga och energieffektiva lösningar för byggnader och industrier. Deras tjänster och lösningar används i bostadshus, kommersiella fastigheter, inom offentlig sektor och i industriprocesser. Som administratör hos vår kund finns det goda möjligheter till utveckling internt då företaget gärna tar till vara på god kompetens och också utbildar sin personal. Arbetet som administratör inkluderar ett stort kontaktnät både internt och externt. Vi söker dig som är en självgående och driven admnistratör, för arbete på kundens enhet för installation/fastighetsdrift.

I rollen ingår:

• Administrativ hantering av arbets- och bokföringsorder
• Fakturahantering av kund och leverantörsfakturor
• Besvara frågor från kunder
• Ekonomiskuppföljning
• Avvikelserapportering lön

Din bakgrund

För att lyckas i rollen som administratör söker vi dig som har:

• Eftergymnasial utbildning med inriktning mot ekonomi eller administration
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom administration är meriterande
• Kunskaper inom SAP är meriterande


Personliga egenskaper

För rollen som administratör söker vi dig som är en ansvarstagande och serviceinriktad person. Vi tror att du har tidigare erfarenhet av administration vilket märks i din förmåga att arbeta strukturerat och fokuserat under såväl toppar som dalar. Du är en resultatinriktad person som motiveras av goda resultat och du stimuleras av att få göra bra ifrån dig. Du är självgående och trygg i din roll men arbetar också bra tillsammans med andra. Du har en positiv och ödmjuk personlighet som också bidrar till en god arbetsmiljö. Känner du igen dig i beskrivningen? Välkommen med din ansökan redan idag!

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Tillsvidareanställning/Heltid/Stockholm

Tillträdesdag

Omgående

Information

Urvalet hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka in din ansökan redan idag så ökar du chanserna till jobbet!

Lernia är vägen framåt

Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Kontaktpersoner på detta företaget

Helena Matthews
0722 54 69 65
Patrik Andersson
072-254 66 76
Jonas Ahlberg
070-161 25 83
Magnus Franzén
0722-54 11 16
Johanna Josefsson

Ann-Christin Hansson
0722541312
Jennie Strömqvist
0722-54 13 30
Mia Nordlund
070-320 99 83
Mia Nordlund
070-3209983
Jörgen Persson
0722-541811

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 6 maj 2016

Besöksadress

Sergels Torg 12, Plan 11, Stockholm
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024