OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Självgående administratör till välkänd organisation
Har du minst 1 års erfarenhet av administration, goda datorkunskaper och goda kunskaper i Microsoft Office? Skulle du beskriva dig själv som strukturerad, självgående och stabil? Då har Randstad det rätta uppdraget för dig! Randstad söker nu en självgående administratör till välkänd organisation i Linköping.
Uppdragsgivare: Randstad
Ort: Linköping
Omfattning: Heltid, start i mars och 3 månader fram. Eventuellt möjlighet till förlängning.
Arbetsbeskrivning:
I din roll som administratör kommer du att arbeta med ett brett och spännande uppdrag där du kommer att;
• introducera nya medarbetare, administrera i diarieföring, hantera fakturor.
• vara ansvarig för passersystem och larm och arbeta i register. Arbeta med enklare IT-frågor.
• arbeta med andra administrativa uppgifter för att få kontoret att fungera.
Kvalifikationer:
För den här tjänsten behöver du ha minst 1 års tidigare erfarenhet av administration, goda datorkunskaper och goda kunskaper i Microsoft Office.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom IT/teknik, kunskaper i Herma och Agresso men det är inget krav.
Vi söker dig som är stabil och solid. Du är initiativtagande och serviceinriktad gentemot din omgivning. I ditt arbete är du strukturerad och självgående. Är du dessutom flexibel och har en god prioriteringsförmåga kommer du att bli en uppskattad kollega och administratör.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: 2017-03-21, Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Camilla Wohlin | camilla.wohlin@randstad.se [ mailto:camilla.wohlin@randstad.se ] |
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström