Självgående ekonomadministratör till Uppsala

Självgående ekonomadministratör till Uppsala

Arbetsbeskrivning

Vi söker en ekonomiadministratör till fastighetsavdelningen på ett globalt läkemedelsföretag i Uppsala. I denna roll kommer man att ett övergripande ansvar för bland annat fastighetsskötsel, förvaltning och utveckling. Avdelningen ansvarar för att underhålla och säkerställa ändamålsenliga lokaler för företagets verksamhet i Uppsala. Det innebär att de utför allt från större investeringsprojekt till mindre underhållsarbeten.
Det är ett konsultuppdrag med fr o m 2023-12-04 t o m 2024-09-04. Tjänsten är hybrid med arbete en dag hemifrån. Arbetstiden är 38.35 tim/vecka och är mellan 08.00-16.25. Du ingår i en grupp om 10 personer.


Arbetsuppgifter
- Uppföljning av budget
- Skapa inköpsorder
- Hantera inkommande fakturor
- Kontakt med leverantörer
- Digital arkivering (hjälpa avdelningen att hålla ordning på det digitala arkivet)


Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi med administrativ erfarenhet. Du är van att arbeta i IT-system och är en van användare inom officepaketet, framförallt Excel. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Det är meriterande om du har erfarenhet av Baseware och/eller iProcurement.
Som person är du serviceinriktad, hjälpsam, ansvarsfull och lättlärd. Du är van att arbeta självständigt och är en teamplayer.


Om Academic Resource
Academic Resource är rekryterings- och bemanningsföretaget för akademiker med erfarenhet. Vi har lång erfarenhet av Uthyrning, Rekrytering samt Interim Management inom tjänstesektorn. Våra affärsområden är Administration, Ekonomi & Finans, samt Life Science. Vi verkar inom tjänstesektorn och främst i Stockholm/Mälardalen.


Hos oss erbjuds du en anställning hos ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag, vilket innebär stor trygghet då du omfattas av bemanningsföretagen Almegas kollektivavtal. Som anställd på Academic Resource erbjuds du förmåner som t.ex. tjänstepension, friskvårdsbidrag och försäkringar, semester och föräldralön.
Du får en engagerad konsultchef som finns tillgänglig och håller löpande kontakt med dig och kundföretagen under hela din anställning som ser till att du trivs och utvecklas på din arbetsplats. Hos oss får du möjlighet att utvecklas genom lärande på arbete såväl som i varierade roller på intressanta kundföretag.
Ansökan
Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Klicka nedan på sök tjänsten och fyll i dina kontaktuppgifter, ange referensnamn: ekadm1023
Frågor besvaras via mail av ansvariga Rekryterare, Nathalie Fernandez nathalie.fernandez@academicresource.se
Vi gör sedvanlig bakgrundskontroll och kreditupplysning på de kandidater som går vidare

Kontaktpersoner på detta företaget

Admin.assistent Hanan Toutoundji
08-545 539 90
Rekryteringsansvarig Fanny Kjellberg
08-545 539 90
Affärsområdeschef Carin Helander
08-545 539 90
Rekryterare Sanna Löfgren
08-545 539 90

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Resource AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 oktober 2023
  • Ansök senast: 24 november 2023

Besöksadress

Norrmälarstrand 100
Stockholm

Postadress

Norrmälarstrand 100
STOCKHOLM, 11235

Liknande jobb


17 december 2024

16 december 2024

11 december 2024