Självgående ekonomiassistent

Självgående ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Vår kund som är inom detaljhandeln har under de senaste åren haft en enorm tillväxt och kurvan pekar stadigt uppåt. Därav söker de nu ytterligare en medarbetare som kan axla rollen som ekonomiassistent. Företaget sitter vid Alviks Strand i ljusa lokaler och vattnet nästintill kontorsfasaden samt bra kommunikationer.

Tjänsten som ekonomiassistent är tänkt att starta omgående och pågå i ca 6 månader och kommer till en början att starta som en inhyrning för att sedan övergå till en anställning hos kund om båda parter är överens.

Att vara anställd via oss på Avanzera innebär att din arbetsplats är ute hos vår kund, men likväl så ska du känna dig trygg med våra anställningsvillkor. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning enligt kollektivavtal samt betald semester.


Arbetsuppgifter:
Du kommer att ingå i ekonomiavdelningen, där vikten av att arbeta i team och känsla av samarbetet är stort, då gruppen arbetar tätt tillsammans. Rapporteringar och avstämningar med ekonomichefen sker med kontinuitet.

I din roll som ekonomiassistent arbetar du strukturerat och självständigt med förekommande arbetsuppgifter:

- Kund- och leverantörsreskontra
- Balansavstämningar
- Hantering av kvittoredovisning
- Dokumentation av processer och rutiner
- Administration
-Övrigt förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning


Din bakgrund:
Du har en civilekonomutbildning eller kandidatexamen inom ekonomi från universitet. Du bör ha arbetat med ovanstående arbetsuppgifter, önskvärt 1-2 år. Du kommunicerar obehindrat i både tal och skrift på svenska och engelska. Systemintresse, affärssystem som tillämpas är Visma Business.

Som person så kan du med lätthet arbeta självständigt och prioritera din dag och dina arbetsuppgifter. Du ser dig själv som noggrann och slutför dina arbetsuppgifter enligt satt agenda. Du har en positiv inställning och är lösningsorienterad.

Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara ett par minuter, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!


Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 november 2021
  • Ansök senast: 30 december 2021

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


21 november 2024