OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Översiktlig beskrivning av kundföretaget: Ocab är Sveriges enda rikstäckande sanerings- och avfuktningsföretag och är etablerad på 32 orter i Sverige.Ocab omsätter 440 Mkr och har cirka 420 medarbetare.Ocab utför tjänster inom sanering, rengöring, avfuktning och genomför olika typer av utredningar inom byggnadsmiljö.Ocab erbjuder även jour dygnet runt 365 dagar om året för åtgärd av akuta skador.Genom att kontinuerligt satsa på utveckling inom kvalitet och miljö har Ocab förvärvat kompetens, resurser och utrustning för att kostnadseffektivt begränsa och åtgärda skador.Kunder är försäkringsbolag, bygg- och fastighetsbolag, förvaltare, privatpersoner, industri samt offentlig sektor.Vårt kontor i Sundsvall behöver nu utökas med ytterligare en duktig medarbetare.Vidare kommer du att ansvara för kund- och leverantörsreskontra, fakturering samt ta fram bokslutsunderlag.I tjänsten ingår även att besvara telefon och ta emot besökare samt vara allmänt behjälplig på kontoret. Kvalifikationer och egenskaper: Vi söker dig som har ekonomiutbildning på gymnasienivå eller motsvarande och erfarenhet av liknande arbete.Du har mycket god datavana, främst i MS Office-paketet och en god språkbehandling.Det är meriterande med erfarenhet av div.affärs- och ekonomisystem.Du har ett glatt humör, stort driv och förmågan att ta egna initiativ.Vidare arbetar du strukturerat och är lösningsinriktad.Du trivs med att möta olika människor och har lätt för att skapa förtroende. Är du intresserad av en ny utmaning är du välkommen med din ansökan redan idag, senast 2010-10-10