OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Arbetsbeskrivning
Vill du tillhöra en global organisation som är framstående inom sitt område? Har du goda kunskaper inom HR-området med fokus på administration? Är du tillgänglig för en ny tjänst inom kort? Då är det här ett passande uppdrag för dig!
Vi söker nu en HR-konsult med start omgående till vår kund på Södermalm. Du kommer att tillhöra ett mindre HR-team bestående av två personer och din roll fokuserar på självständigt arbete inom HR-administration. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar bland annat:
• Personaladministration och löneadministration för Sverige, Norge och Danmark (i samarbete med extern löneleverantör)
• Utveckling och översyn av löneprocesser för de nordiska länderna
• Utveckling och översyn av processer för resor/utlägg i de nordiska länderna
• Hantering och registrering av medarbetare som börjar/slutar i organisationen
• Hantering av tjänstebilsflottan
• Svara på inkommande personalfrågor från chefer och medarbetare
• Stötta HR-chef i övriga frågor och projekt
Vem är du?
Vi söker dig som har flera års erfarenhet av HR-administration. Du ser fram emot att ”kavla upp ärmarna” och snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter i en internationell miljö. Du är oerhört självgående, initiativrik och prestigelös. För att passa in i denna roll tycker du att det är roligt med administrativa sysslor och trivs i att lösa frågor och problem som du ställs inför. Du är utvecklingsorienterad och kommer ofta med förslag till utveckling och förbättring. Detta blir av stor vikt då vår kund just nu genomgår organisationsförändringar och vissa processer finns sedan tidigare, medan andra får du möjlighet att utveckla. Då vår kund är ett globalt bolag är det viktigt att du har flytande kunskaper i engelska såväl i tal som skrift.
Du erbjuds
Anställningen avser en heltidstjänst (80 % är även möjligt) och är ett konsultuppdrag om cirka sju månader till vår kund på Södermalm. Vår kund befinner sig i en händelserik fas och du kommer att få vara högst delaktig i detta arbete. Ditt närmsta team består av kompetenta och trevliga medarbetare och präglas av en kultur med högt i tak.
För fler frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Malin Alexandersson på malin.alexandersson@jurek.se alternativt på tel: 0733-330010. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.
Start:
Omgående.
Sista ansökningsdag
Snarast!
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Alexandersson
0733 330010
Louise Nilsson
Thomas Eklöf
Sara Molin
0766-331445
Ulriikka Uittomäki
Malin Alexandersson
Malin Sjöström
0709-721470
Paulina Stjernström
Karin Tranaeus
0769497962
Caroline Frödén
0766 33 14 44