Självgående kundansvarig B2B säljare till vårt sälj- och marknadsteam

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med på Accountors tillväxtresa och arbeta med tjänsteförsäljning? Vi förstärker nu vår säljorganisation med erfaren säljare som kommer att arbeta mot nya kunder och ansvara för försäljningen av våra tjänster inom redovisning, lön och VAS-tjänster. Vi är en byrå i framkant och har en familjär stämning med behagligt arbetsklimat och en trevlig atmosfär.
 
Vi tror också på ett arbetssätt där möjligheten till ett balanserat familje- och arbetsliv ses som en självklarhet. Accountor har nyligen blivit utsedd till ett karriärföretag 2017, tack vare vårt fokus på medarbetarnas välmående och utveckling.
 
Arbetsbeskrivning
Som säljare hos Accountor kommer du att vara drivande i säljprocessen och arbeta med kunder i olika storlekar och branscher. Du kommer att ha en egen säljbudget, även om teamets säljbudget är den viktigaste och du kommer ha ett nära samarbete med övriga säljare och vår marknadsavdelning. Din viktigaste uppgift är att identifiera kundens behov och hitta en unik lösning.
 
Så här säger vår säljchef Anders om att arbeta som säljare hos Accountor:
”På vår säljavdelning råder frihet under ansvar och man får möjligheten att strukturera sitt eget arbete. Vi arbetar självklart tillsammans och samarbetar mycket med andra avdelningar i organisationen. Vi är ett riktigt härligt och bra team. Det är högt och lågt och vi har nära till skratt”.
 
Vem är du? 
- Du har minst 10 års arbetslivserfarenhet och arbetat ca 5 år med försäljning,
- Du har arbetat med tjänsteförsäljning eller försäljning B2B.
- Det är meriterande om du har en bakgrund från ekonomi- eller löneområdet.
- Som person är du självgående, driven, teamorienterad och kommunikativ.
- Du motiveras av att komma till avslut och att göra affärer.
- Du behärskar engelska i tal och skrift eftersom en del av våra kunder är internationella.

Låter det här intressant? Vi intervjuar löpande så ansök gärna redan idag. Vid eventuella frågor kontakta Accountors ansvariga rekryterare Jonna på: 010 – 161 39 26

Om företaget
Accountor ingår i en internationell koncern med fokus på redovisning, lön och HR och möjligheterna till utveckling är stor. Varumärket har en stor potential och bolaget en bra tillväxtplan. Vi erbjuder en gedigen och stabil plattform med tydliga processer för att ge våra anställda de bästa förutsättningarna för att göra ett kvalitativt arbete. Hos oss jobbar kompetenta och professionella medarbetare som tillsammans med Accountor vill skapa det bästa för våra kunder. Därutöver använder vi oss av People first då vi tror att en positiv utveckling och en fortsatt tillväxt startar med nöjda medarbetare, alltså dig!

Vi erbjuder friskvårdsbidrag, har kollektivavtal vilket medför tjänstepension och vi tillämpar sex månaders provanställning.
 
Huvudkontoret i Stockholm ligger centralt, precis intill Vanadisplan, med gångavstånd från både S:t Eriksplan och Odenplan.
 
 
Kundansvarig säljare

Kontaktpersoner på detta företaget

Frida Dynér

Nina Sigurdsson

Kristin Annerstedt

Josefin Gustafsson

Gunilla Lindskog Andersson

Lotta Fylking

Jonna Rickard Lindberg

Jonna Lindberg

Katarina Brygiewicz

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Accountor Sverige
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast plus provision
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 9 februari 2018

Besöksadress

S:t Eriksgatan 113
None

Postadress

S:t Eriksgatan 113
Stockholm, 11181

Liknande jobb


Junior Account Manager

Junior Account Manager

21 december 2024

20 december 2024

Account Manager Media

Account Manager Media

20 december 2024

Sales Executive inom healthtech!

Sales Executive inom healthtech!

20 december 2024