Självgående kundtjänstmedarbetare till företag i centrala Göteborg

Arbetsbeskrivning

Kundtjänstmedarbetare
Är du en resultatfokuserad person som trivs i en roll som innebär eget ansvar? Trivs du i en serviceroll och känner dig bekväm i att bemöta olika typer av människor? Då ska du passa på att skicka in din ansökan till oss redan idag! Vi söker personal för omgående start till ett etablerat inkassobolag i centrala Göteborg.

Uppdragsgivare: Randstad

Ort: Göteborg

Omfattning: Deltid på 80%

Arbetsbeskrivning:
Med telefonen som främsta verktyg kommer du att arbete med utgående samtal för att på bästa sätt lösa problem och supporta människor i deras inkassoärenden. Förutom telefonkontakt hanterar du även mejl från kunder, administrerar ärenden i systemet och följer de processer och rutiner företaget har.

Kvalifikationer:
Vi söker en person med eget driv som jobbar på ett effektivt och självständigt sätt. Rollen ställer krav på social kompetens och att du som person trivs i mötet med olika typer av människor. Vidare är du kommunikativ, trivs i ett varierat arbetstempo och har ett utpräglat servicetänk. Har du dessutom hög arbetsmoral kommer du bli en uppskattad kollega!
I den här rekryteringen lägger vi stort vikt vid de personliga egenskaperna.

Övriga krav för tjänsten är:
- gymnasieexamen
- obehindrade kunskaper i svenska och engelska (i tal och skrift)
- arbetslivserfarenhet av servicebranschen och/eller av att arbeta med människor
- datavana liksom mejlhantering är inte nytt för dig


Det är ett stort plus om du dessutom:
- har goda kunskaper i Officepaketet (Outlook, Word & Excel)
- tidigare arbetat med telefonen som arbetsredskap


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten ska tillsättas omgående så ansök därför så snart som möjligt.

För information: Vid eventuella frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Maria Johansson på maria.johansson@randstad.se [ mailto:maria.johansson@randstad.se ] +46729889424

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid Tillsvidare
  • Publicerat: 10 mars 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


9 januari 2025

Kundservice projektstöd

Kundservice projektstöd

9 januari 2025

Extrajobb som Handläggare till Fastighetsjouren på Störningsjouren

Extrajobb som Handläggare till Fastighetsjouren på Störningsjouren

9 januari 2025

KUNDSERVICEMEDARBETARE

KUNDSERVICEMEDARBETARE

8 januari 2025