OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en självgående administratör som ska sköta vårt kontor samt vår löneredovisning. Vi planerar att byta redovisningsprogrammet till fortnox så vi vill att du har utbildning och erfarenhet av det programmet.
Du blir i mångt och mycket vårt ansikte utåt så det är mycket viktigt att du behärskar svenska i tal och även skrift.
God engelska är meriterande (och du får gärna kunna grekiska då delar av vår personal har grekisk påbrå).
Dina arbetsuppgifter blir att svara i telefon och sköta vår mejl korrespondens
med befintliga och blivande kunder, sköta viss administration, viss rengöring av städmaterial samt vara vår spindel i nätet på kontoret.
Som person är du driftig och självgående.
Du gillar att ta initiativ och du har blick för att se vad som behöver göras.
Du är inte rädd för att ta i.
Du har en fallenhet för kundbemötande och trivs med att ha kundkontakter per telefon.
Det är viktigt att du är pålitlig och sköter dina åtaganden gentemot våra blivande och befintliga kunder. Flexibilitet är ett honnörsord.
Det är mycket meriterande om du har erfarenhet från städbranschen, men det är inget krav.
I takt med att du växer in i rollen kan dina arbetsuppgifter komma att utvecklas. Periodvis arbetar du ensam på kontoret, vilket inte påverkar din effektivitet.
Vi ser gärna att du är berättigad till någon form av anställningsstöd.
Vi erbjuder en trevlig arbetsplats i bra lokaler med god stämning och avtalsenlig lön.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.