OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lernia AB
Arbetsuppgifter
Vi söker en självgående och driven ekonomiadministratör till konsultuppdrag. Uppdragsgivaren arbetar främst med installation och fastighetsdrift.
Din roll kommer innehålla många olika arbetsmoment och arbetsuppgifter och består bla av:
* Administrativ hantering av arbets-bokföringsorder
* Fakturering av kund- och leverantörsfakturor
* Besvara frågor från kunder
* Ekonomisk uppföljning
* Avvikelserapportering lön
Formell kompetens
För att lyckas i denna roll tror vi att du tidigare har arbetat i liknande roll och har eftergymnasial utbildning med inriktning mot ekonomi och administration samt goda kunskaper i officepaketet. Goda kunskaper i SAP är ett krav.
Din bakgrund
Du har bred erfarenhet från att jobba med ekonomi och administion och trivs med att ge service.
Personliga egenskaper
Vi tror att du är engagerad, serviceinriktad, ansvarstagande och resultatinriktad.
Du är även nogrann, initiativrik, strukturerad och prestiglös.
Du trivs med en varierad tjänst och med att både jobba i team och självständigt.
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstid/heltid/Stockholm
Tillträdesdag
Omgående