Självgående ordermottagare till industribolag

Arbetsbeskrivning

Självgående ordermottagare till industribolag
Har du minst 2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och erfarenhet av affärssystemet Monitor? Skulle du dessutom beskriva dig som initiativtagande, driven och självgående? Då har vi nästa tjänst för dig! Randstad söker nu, för start 1 juni, en ordermottagare till Eskilstuna.

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Eskilstuna

Omfattning: Heltid 8-17, med start 1/6 och 4 månader.

Arbetsbeskrivning:
Här kommer du till ett bolag som förser den industriella sektorn med högkvalitativa snabbkopplade stålrörssystem. Arbetsplatsen består av ett drivet och familjärt gäng kolleger som ser till att ha kul i arbetet.

Som ordermottagare kommer du att sitta på försäljningsavdelningen och din arbetsuppgifter kommer bestå av att;

• ta emot order och sköta visst planeringsarbete gällande order liksom telefon- och mailkontakt med kunder.
• säkerställa att order följer tidsplan och vid eventuella förseningar kontakta kund.
Kvalifikationer:
Här behöver du;

• minst 2 års erfarenhet av liknande arbete.
• erfarenhet av affärssystemet Monitor och goda kunskaper i Officepaketet.
• flytande svenska och engelska i tal och skrift.
Har du tidigare erfarenhet av ordermottagning eller som innesäljare (gärna 2-3 år) och god datorvana ser vi det som meriterande.

För att trivas i rollen är du driven, självgående och kan ta egna initiativ. Är du dessutom socialt lagd och fungerar bra i sociala situationer kommer du bli ett

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-04-24, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Niclas Norenius Marander | niclas.norenius.marander@randstad.se [ mailto:niclas.norenius.marander@randstad.se ] | Daniel Svensson | daniel.svensson@randstad.se [ mailto:daniel.svensson@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 24 mars 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Företags administratör

Företags administratör

30 oktober 2024

29 oktober 2024