OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker nu en receptionist till en av våra kunder. Vår kund är ett stort internationellt bolag som verkar inom spelutvecklingsbranschen. Är du van att arbeta självständigt och ta mycket ansvar så kan det här vara tjänsten för dig! Vi söker dig som har erfarenhet av receptionistarbetet där utmaningar och ansvar har varit naturliga delar!
Om företaget
Vår kund sitter i mycket trevliga lokaler centralt beläget på Södermalm i Stockholm.
Arbetsuppgifter
Du kommer som receptionist hos vår kund att ansvara för att ta emot besök, ansvara för växeln med inkommande/utgående samtal samt hantera vissa administrativa sysslor. Varje dag på uppdraget är unik och om du trivs i högt tempo så kan det här vara uppdraget för dig! Du kommer tillsammans med dina kollegor i office-teamet i att vara ansvarig för att driva och skapa processer för arbetet i receptionen vilket kräver stor självständighet och samtidigt måste du vara mycket noggrann och serviceminded i alla lägen.
Kvalifikationer
Som person är du mycket serviceinriktad, självgående och social! Vidare trivs du med att ha mycket att göra, samt att du är ansvarsfull och driven i ditt arbete. Vi ser att du har erfarenhet av receptionistrollen och van att kliva fram i ditt arbete och att du är inte rädd att prova nya saker! Eftersom företaget har internationella samarbeten är det ett krav att har goda språkkunskaper i såväl svenska som engelska. Vi ser även att du har goda kunskaper i Office-paketet.
Övrigt
Tjänsten är ett heltidsuppdrag och du kommer att bli erbjuden en tillsvidareanställning hos oss på Kontorsfixarna Stockholm AB. Urvalet sker löpande och vi vill gärna ha din ansökan så snart som möjligt! Uppdraget kommer att starta i mitten av augusti 2014. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Johanna Axencrantz på 08-663 99 00