OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu expanderar vårt unga företag och vi söker nu Dig med mycket energi som söker ett varierande ekonomiarbete med stor frihet under ansvar. Vi har högt till tak och jobbar på modernt arbetssätt med stor förståelse för anställdas individuella familjesituation och förutsättningar för jobbet.
Du kommer att ha en nyckelroll för att sköta redovisningen för våra kunder samt intern business control för att utveckla och driva våra administrativa processer för ett effektivt arbetssätt.
Du kommer även att jobba ute på plats hos våra externa kunder med redovisning, självständigt eller tillsammans med i team med andra redovisningskonsulter.
Det är därför viktigt att du trivs med att jobba självständigt, är lättlärd, har social kompetens och har den erfarenhet som krävs för att nå högkvalitativt resultat inom ekonomi.
Erfarenheter av att jobba i redovisningsprogram och Officepaketet är ett krav. Kunskaper om löneadministration är meriterande.
Du kommer att rapportera direkt till företagets administrativa chef.
Välkommen med din ansökan med personligt brev och CV via email! Ange i ansökan vilka bokföringsprogram du har arbetat i.
Nämn även gärna om vi som företag har möjlighet till att få någon form av anställningsstöd.
Varmt välkommen med din ansökan hälsar Ekonomiteamet på PARGUS AB
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.