OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Vi söker nu en engagerad och noggrann Servicekoordinator till Gunnar Karlsen! Gunnar Karlsen är en totalteknisk entreprenör- och servicepartner. De levererar lösningar för nya och existerande fastigheter där de har hand om det totala tekniska underhållet. De har en strategi om närhet till kunden, att finnas lokalt och ha en hög teknisk kompetens. Gunnar Karlsen har ca 2000 anställda i Sverige, Norge och Danmark och står just nu inför en stor tillväxt i Sverige där de expanderar kraftigt. Därför behöver de nya duktiga medarbetare som vill komplettera deras team!
Arbetsuppgifter
Som Servicekoordinator hos Gunnar Karlsen får du möjlighet att arbeta hos ett företag som satsar på verksamhetsmässig och personlig utveckling! Då de har en verksamhet i stor utveckling värderar de engagerade och duktiga medarbetare som kan föra dem ett steg vidare. De ser gärna kollegor som tar ansvar och initiativ och som gärna delar med sig av sin kompetens till andra. Hos Gunnar Karlsen arbetar idag tre personer med faktureringen och pga den tillväxt de just nu gör behöver de ny förstärkning. Du kommer att arbeta i Gunnar Karlsens fakturerings- och ordersystem, Focus & Formula. Du kommer att arbeta självständigt med fakturering av inkommande ordrar, men du kommer också till viss del att stötta övrig personal på fakturavdelningen. Du kommer lägga fakturaförslag, lägga upp mot fakturering, registrera i systemen och dubbelkolla uppgifter. Även viss kontakt med servicetekniker ute i verksamheten kan förkomma.
I den här rollen blir du stationerad på Södertälje sjukhus 4 dagar i veckan och 1-2 dagar i Solna strand. Uppstart för uppdraget är omgående för upplärning och förväntas pågå inledningsvis 6 månader med god chans till överrekrytering till kunden.
Din bakgrund
Vi söker dig som är en positiv fläkt med stort engagemang för det du gör! Du är en duktig administratör med en god grundförståelse för ekonomi och dess processer. Du har erfarenhet av att arbeta i administrativa system (antingen inom order eller ekonomi) och trivs framförallt bra med att arbeta självständigt men kan också vara en del av ett team och hugga in där det behövs. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet från fastighet, bygg, anläggning, entreprenad eller liknande verksamhet. Du har kunskap i Office-paketet och främst Excel.
Personliga egenskaper
Som person är du prestigelös, flexibel och positiv. Du arbetar fokuserat och med stor noggrannhet där du tillämpar ett konsekvenstänk och kan tänka proaktivt. Du är inte rädd för att fråga och ta hjälp av dina kollegor för att lösa dina uppgifter och gillar att arbeta med problemlösning. Du tycker om att arbeta i ett företag i stor förändring och tillväxt där tempot och energin är hög!
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Tillsvidareanställning/Heltid/Stockholm
Tillträdesdag
Omgående
Information
Urvalet hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan redan idag så ökar du chanserna till jobbet!
Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Würtz
Andreas Rudberg
Leyla Jamei
Madeleine Bergholtz
Sara Würtz
0722541033
Ali Rezaei
Sofie Östedt
072-2541801
Sofie Östedt
Maher Hammadi Hasson
Carolina Simonsson
0722-54 10 04