OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du ha ett kortare uppdrag där du stöttar upp IT-avdelningen? Har du en förmåga att snabbt sätta dig in i olika uppgifter och självständigt finna lösningar till olika IT-problem? Då är det här tjänsten för dig!
Beskrivning
Perido söker nu en supporttekniker för kunds räkning. Kunden är en central myndighet som utvecklar och förmedlar kunskap till andra myndigheter. Den här tjänsten är placerad i fina miljöer i centrala Stockholm.
I rollen som supporttekniker kommer du att hjälpa till med varierande arbetsuppgifter, allt från att gå ut på avdelningarna och hjälpa till med att installera programvaror till att se till att medarbetarnas smartphones synkar med outlook och andra allmänna IT-relaterade problem. Om du har erfarenhet från utrullning eller att ha arbetat med smartphones och bärbara datorer så är det meriterande men det absolut viktigaste är att du inte är rädd för nya utmaningar. Du kan arbeta snabbt och effektivt samtidigt som du har ett trevligt bemötande mot dina kollegor. Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
- Gymnasial utbildning
- Något års erfarenhet som support/helpdesktekniker
- Goda kunskaper i Windows 7 och Office 2010
- Meriterande med erfarenhet från utrullning/leverans av datorer
- Meriterande med erfarenhet av att arbeta med smartphones och bärbara datorer
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 9757CT i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
9757CT
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se