Självständig administratör för uppdrag i centrala Göteborg

Arbetsbeskrivning

Administratör
Är du redo efter nya utmaningar och vill jobba med administration hos vår kund i centrala Göteborg? Randstad söker nu för ett etablerat inkassoföretag en driven person som motiveras av att leverera service i världsklass – ta chansen och skicka in din ansökan redan idag!

Uppdragsgivare: Randstad

Ort: Göteborg

Omfattning: Heltid

Arbetsbeskrivning:
I den här rollen är arbetsuppgifterna av administrativ karaktär, främst inom ärenderegistrering, ärendekontroller, scanning och research. Tjänsten inkluderar också hantering av företagsinterna system samt excel och mail.

Kvalifikationer:
För att vara aktuell för tjänsten behöver du ha erfarenhet av administration/handläggning. Är denna erfarenhet från inkasso eller annan typ av långtidsbevakning är detta meriterande. Som person bör du ha lätt för att sätta dig in i nya system och uppgifter, samt trivas i en roll som innebär varierande arbetsuppgifter. Vidare bör du vara kommunikativ, självgående och noggrann i ditt arbete.
För att vara aktuell för tjänsten ska du också ha en avslutad gymnasieexamen samt kunna kommunicera i tal och skrift på svenska och engelska.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 19/5, märk väl att urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Maria Johansson, maria.johansson@randstad.se [ mailto:maria.johansson@randstad.se ], 0729889424

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 19 april 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Säljplanerare till Pågen

Säljplanerare till Pågen

1 november 2024

31 oktober 2024

31 oktober 2024