OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Letsdeliverit är ett bolag inom tredjepartslogistik och söker en administratör inom ramen för sin verksamhet.
I rollen som administratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter inom administration främst kopplade till orderhantering. Att föra in inleveranser i system samt skapa utleveranssedlar kommer att vara din huvudsakliga syssla.
Vi söker dig som trivs med att ge god service och sprida glädje till såväl besökare som kollegor. Du trivs med variation samt arbetar prestigelöst, lösningsorienterat, noggrant och strukturerat i ett högt tempo. I rollen ingår det mycket självständigt arbete och det är därför viktigt att du är självgående och har lätt för att ta egna initiativ. Du kommer att sitta på kontor tillsammans med platschef och säljare som är ute mycket och du kommer i stor utsträckning bemanna kontoret själv.
Tidigare arbete i Netsuite och Fortnox är meriterande.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Telefonväxel
Orderhantering
Mottagning av leveranser
Fakturahantering
Dokumenthantering
Kontorsmiljö och inköp av kontorsmaterial
Statistikhantering