Självständig administratör till välkänt bolag inom automotiv

Arbetsbeskrivning

Självständig administratör till välkänt bolag inom automotiv
Vill du sitta i nya och fräscha lokaler högt upp i Kista Science Tower? Har du en avklarad gymnasieutbildning och minst 1 års erfarenhet av administration och/eller service? Vi söker nu en administratör till vår kund som verkar inom automotivbranschen. Visst är du duktig och självsäker i din kommunikation på engelska och trivs med att arbeta självständigt? Här kommer du att arbeta på bolagets svenska huvudkontor i en multikulturell kontorsmiljö. Låter det som något för dig? Då hoppas vi på din ansökan, redan idag!

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Stockholm

Omfattning: Deltid 10.00 – 14.00, ca 3 dagar i veckan. Start enligt överenskommelse med uppdragslängd till december.

Arbetsbeskrivning:
Här kommer du att arbeta på det svenska huvudkontoret för ett välkänt bolag inom automotivbranschen. Bolaget sitter i nya fräscha lokaler högt upp i Kista Science Tower. Här jobbar du i en multikulturell kontorsmiljö med såväl restauranger som gym i byggnaden. I rollen som administratör kommer du att arbeta direkt under din engelsktalande chef varför du är säker i din kommunikation på språket.

I din roll som administratör kommer du fungera som stöd till din kollega som arbetar med HR. Exempel på arbetsuppgifter;

• Post- och fakturahantering.
• Dagligt inkommande ärenden.
• Lättare HR-administration.
Kvalifikationer:
Här behöver du;

• Minst 1 års erfarenhet av administration och/eller service.
• Avklarad gymnasieutbildning och goda kunskaper i såväl svenska som engelska i både tal och skrift.
• Goda kunskaper i Officepaketet, med fokus på Excel och vana av att jobba i SAP.
För att lyckas i rollen som administratör är du kommunikativt lagd, har ett gott sinne för struktur och är duktig på att arbeta självständigt. Stämmer detta in på dig? Då kommer du bli en uppskattad kollega på din nya arbetsplats!

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-08-06, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Alexandra Widström | alexandra.widstrom@randstad.se [ mailto:alexandra.widstrom@randstad.se ]

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid Visstid
  • Publicerat: 6 juli 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


27 december 2024