Självständig ekonomi- och inköpsansvarig

Arbetsbeskrivning

Om oss

<I>Industrikompetens ägs av Industri och kommuner och jobbar för regionens kort- och långsiktiga kompetensförsörjning. Vi arbetar brett, från omställning, arbetarbemanning och personalförmedling till rekrytering. Vi engagerar oss i utbildningsfrågor och lärlingsprogram, etablerar kontakter mellan företag och studenter och verkar för nätverk mellan våra kundföretag. Alltid med stort, personligt engagemang
</I>

Om företaget

Office IT-Partner hjälper sina kunder att öka sin lönsamhet med hjälp av kostnadseffektiva IT-lösningar. Med engagemang, kunskap, erfarenhet och certifierad specialistkompetens, skapar Office IT-Partner ett mervärde för sina kunder. Det viktigaste är att förstå vad kunden behöver och med Office IT-Partners IT-lösningar når kunden sina verksamhetsmål. Office IT-Partner finns på 35 orter med totalt 400 medarbetare.


Dina arbetsuppgifter

Du erbjuds en bred roll med mycket ansvar och stora möjligheter att själv utforma arbetsmetoder, rutiner etc. Du blir en viktig del och får en central roll i verksamheten.

I dina uppgifter ingår allt ifrån hantering av leverantörs- och kundfakturor till löpande bokföring. Du ansvarar för inköp och har därmed kontakt med leverantörer och distributörer.

Tanken är att efterhand bygga på med ansvarsområden i takt med att du arbetar dig in i rollen.


Din profil

Du har en för tjänsten relevant högskoleutbildning samt ett par års arbetslivserfarenhet inom området.

Svenska i tal och skrift är ett krav.

Du är initiativtagande och trivs med att arbeta självständigt. Målinriktad och ansvarstagande är egenskaper som du förknippas med och du tycker att det är viktigt att slutföra det som du har påbörjat. Du är noggrann och eftersträvar högsta kvalité i ditt arbete. Du är detaljerad och har förmågan att bryta ner problem i sina beståndsdelar men inte på bekostnad av sammanhanget. Vidare ser vi att du har förmågan att prioritera inom befintliga och tillkommande arbetsuppgifter samt är öppen för nya uppgifter.

Då du har många kontaktytor är det viktigt att du är kommunikativ och serviceminded.

Kunskap eller erfarenhet av Navision är meriterande.


Ansökningsförfarande

Du söker denna tjänst via www.industrikompetens.se. För att kunna söka behöver du logga in eller registrera ett nytt konto.

Vi tillämpar fortlöpande urval så vänta inte med att söka!

Vid frågor kontakta ansvarig rekryteringskonsult Elise Karlborg, 0707-77 96 41 alt. elise.karlborg@skill.se eller Pehr Petersson, 0707-78 96 99 alt. pehr.petersson@skill.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Broeders

Svanhild Johansson

Mattias Östman

Pehr Petersson

Lena Johansson

Annika Elfvingsson

Fredrik Larsson

Svanhild Johansson
0720 05 99 64
Elise Karlborg
0707-77 96 41
Pehr Peterson
0707-78 96 99

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Skill Scandinavia AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 20 maj 2014

Besöksadress

Repslagaregatan 19
582 22 Linköping

Postadress

Repslagareg. 19
Linköping, 58222

Liknande jobb


15 november 2024

Junior Accountant - Student

Junior Accountant - Student

15 november 2024

15 november 2024