OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund i norra Göteborg söker vi nu efter dig som arbetat några år med HR och vill axla en viktig roll på ett trevligt företag.
Arbetsuppgifter
Tjänsten är bred då man är själv som HR.
Du kommer bland annat att;
- stötta chefer med HR-frågor
- rekrytera och introducera ny personal
- planera och genomföra personalaktiviteter
- genomföra lönerevisioner
- förhandla med facket
- kompetensförsörjning
- ansvara för rehabiliteringsprocesser
- andra löpande personalfrågor
Din bakgrund
Vi tror att du har en utbildning inom HR/personal och erfarenhet av generell personaladministration. Du ska ha väldigt goda kunskaper om arbetsmiljö och arbetsrätt, samt erfarenhet av att tolka lagtext och kollektivavtal. Vidare så har du mycket bra svenska och engelska samt datorvana, främst inom Officepaketet. Som person är du noggrann och kommunikativ och du har en god förmåga att prioritera och organisera ditt arbete.
Låter detta som dig? Välkommen med din ansökan, vi ser fram emot att höra från dig!