OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Invite är inne i en expansiv period och söker därför efter en engagerad och serviceinriktad medarbetare som i första hand skall arbeta heltid med kundhantering och support till nya och existerande kunder.
Om Invite
Invite består av flera dotterbolag, om du vill fördjupa dig inom Invite, gå till invitesport.com där du kan hitta sammanfattad information. Alternativt gå direkt till våra specifika hemsidor; superinvite.com, cupmanager.net, visualfunding.com och cupinvite.com
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Ge s.k. "first line-support" på telefon, chatt och e-post. Arbete med uppföljning och problemlösning åt våra kunder. Prioritering (triage) och dirigering av supportärenden till företagets olika specialister. Implementering, dvs upprättande och konfigurering) av nya kunder i våra olika system. Arbetet sker i huvudsak i supportsystemet Intercom samt företagets CRM.
Vi söker efter dig som är självständig, organiserad, noggrann och engagerad. Du är serviceminded och har en förmåga att sätta dig in i kundens situation. Du är en god kommunikatör som kan få fram ditt budskap på ett effektivt sätt och bli förstådd av mottagaren.
Du tycker precis som vi att styrkan ligger i detaljerna och har förmågan och viljan att göra det där lilla extra i varje kundkommunikation. Du är personen som tycker att kritik är något positivt, något man lär av och som leder till utveckling. Du är därför duktig på att fånga upp, dokumentera och strukturera den feedback du får i din kontakt med kunderna.
För att passa hos oss tror vi att du:
Har arbetat minst något eller några år efter avslutad skolgång (utöver detta ser vi gärna sökande i alla åldrar).
Har erfarenhet av arbete med kunder eller service sedan tidigare.
Älskar att jobba med människor och tycker det är roligt att leverera god service.
Är bekväm med att arbeta i olika IT-system.
Trivs i en miljö under förändring där du själv kan påverka riktningar och rutiner.
Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. Du har förmåga att kunna läsa och förstå danska och gärna tyska.
Invite AS är ett ungt och dynamiskt IT-företag med stora tillväxtambitioner. Vi har avdelningar i Oslo och i Lund och kunder i flera världsdelar. I produktportföljen finns bland annat Cup Manager och Superinvite - alla verktyg som hanterar registreringar, betalningar och rapportering till idrottsrörelsens olika behov.
Vad vi kan erbjuda:
Ung och dynamisk miljö
Utvecklingsmöjligheter
Spännande och varierande arbetsuppgifter
Trygg och fast anställning på ett företag med solid ekonomi
Varaktighet, arbetstid
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% med placering på vårt kontor vid Mobilvägen 10 i Lund. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse.
Vid frågor, kontakta max@cupmanager.net