OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om 2Complete
2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012
Dina arbetsuppgifter
I nuläget genomgår vår kund en organisationsförändring där alla processer ännu inte är satta. Detta innebär att du kommer att få möjlighet att vara med och bygga upp bolagets Payroll. I det arbetet kommer man se över befintliga processer samt utveckla effektiva arbetssätt såväl internt som externt. Du kommer att ansvara för ca. 300-500 löner, hantera avtalsadministration samt registrera personaldata. I rollen hanteras även inkommande samtal från kunder.
Det här är en del av en bemanningslösning. Detta innebär att du blir anställd av 2Complete, men arbetar som konsult hos vår kund. Det finns goda möjligheter till överrekrytering.
Din profil
Vi söker dig som har ett par års erfarenhet som löneadministratör. Du är van att arbeta noggrant och i ett högt tempo vilket innebär att du fungerar bäst när du har många processer igång samtidigt. Arbetet kräver att du är en ordningsam, ansvarstagande person med ett brinnande intresse för siffror. Du kan behålla ett lugn i stressade situationer och trivs med att ta mycket ansvar i ditt arbete.
Du har systemvana, är en fena på Excel och har arbetat i något större lönesystem. Har du någon erfarenhet av systemet Flex ses detta som meriterande men det är inget krav. Som person är du en positiv lagspelare som drivs av att få ta ansvar och ha kul på arbetet.
Låter detta som ett uppdrag för dig? Sök redan idag då intervjuer sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson