Självständig redovisningsassistent för uppdrag i aug - sep

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Vi söker dig som vill axla en bred och rolig roll som redovisningsassistent under perioden 2 augusti tom 13 september på ett säljorienterat mediebolag mitt i City! Tjänsten är på heltid och du kommer att arbeta som ekonomiskonsult och vara uthyrd via oss på Avanzera. Du erbjuds en rolig ekonomitjänst på en dynamisk och fartfylld arbetsplats med högt i tak och inspirerande kollegor.

Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.


Arbetsuppgifter:
I din roll som redovisningsassistent kommer du att arbeta för samtliga bolag i koncernen.

Du kommer arbeta bland annat med:
• Kund- och leverantörsreskontra
• In- och utbetalningar
• Fakturering
• Enklare bokföring
• Avstämning
• Kvittoredovisning
• Övrig administration

Du kommer få arbeta nära företagets VD samt ha ett nära samarbete med deras externa redovisningsbyrå.


Din bakgrund:
Kvalifikationer och erfarenhet

Vi tror att du som söker har någon form av ekonomiinriktad utbildning och gärna 1-2 års erfarenhet från en bred ekonomiassistentroll med arbetsuppgifter inom både kund- och leverantörsreskontra.

Vi ser att du behärskar det engelska språket väl, både muntligt och skriftligt. Har du erfarenhet av Fortnox är det meriterande, men ej ett krav.

Dina personliga egenskaper

Vi söker dig som är drivande, framåt och prestigelös. För att lyckas i rollen behöver du kunna arbeta självständigt och trivas i en miljö med högt tempo! Du är lösningsorienterad och engagerad som person. Då du i din roll bistår både interna och externa parter är det viktigt att du arbetar serviceinriktat, noggrant och strukturerat. Slutligen tror vi även att du är kommunikativ och har en positiv anda.

Vi hoppas att du vill bli en av oss!

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Iren Sayar på telefon 0700-905 492 eller iren.sayar@avanzera.se.

Varmt välkommen med din ansökan!


Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB Stockholm
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader
  • Publicerat: 7 juni 2019

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


Redovisningsassistent / Redovisningskonsult

Redovisningsassistent / Redovisningskonsult

24 november 2024

Redovisningsekonom

Redovisningsekonom

20 november 2024

20 november 2024