OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM TJÄNSTEN SOM KUNDSERVICEMEDARBETARE:
Tempot kan tidvis vara högt i samband med trafikstörningar och vi strävar alltid efter att ge bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang. Nu har du chansen att bli en del av vårt team på Webhelp under sommaren. Vi söker därför dig som har möjlighet att jobba i juni, juli och augusti!
VI SÖKER DIG SOM...
.. Är en pålitlig medarbetare som älskar att ge service utöver det vanliga och som kommer till jobbet med ett leende på läpparna! Vidare har du en positiv attityd, lätt att lära dig nya saker, är resultatorienterad och du har inte några problem för att anpassa dig till nya situationer. Det vore även fantastiskt om du är proaktiv till naturen, brinner för service och är lyhörd för resenärens behov. För vem uppskattar inte att få hjälp av någon som verkligen förstår och med glädje vill hjälpa till?
För att kunna ha möjligheten att bli anställd hos oss måste du ha fyllt 17 år och kunna uppvisa godkända betyg i svenska 1 och engelska 5. Vi ser även gärna att du har en god datorvana då allt arbete sker i olika system på datorn.
Vidare är det meriterande om du har goda geografiska kunskaper om Sverige samt om du behärskar fler språk än svenska och engelska.
VAD VI KAN ERBJUDA DIG?
På Webhelp och SJ genomsyras kulturen av teamwork och gemensamma aktiviteter vilket bidrar till vårt positiva arbetsklimat. Hos oss kommer du snabbt bli en del av teamet och träffa många nya vänner.
För dig med rätt drivkraft finns det också goda chanser till förlängning, vilket innebär att du som har rätt inställning och gör bra ifrån dig kan få chansen att fortsätta jobba hos oss efter sommaren. Vidare erbjuder vi på Webhelp mängder av interna karriärmöjligheter!
START: 2020-06-15
PLACERINGSORT: Östersund
ANSTÄLLNINGSFORM: Timanställning med fokus på juni, juli och augusti. Viss chans till förlängning.
LÖN: Enligt kollektivavtal
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna 06:00-22:00 veckans alla dagar.
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2020-06-09
Webhelp is a global business process outsourcer (BPO), specialising in customer experience and payment management in addition to sales and marketing services across voice, social and digital channels. From more than 140 sites in 35 countries with 50,000 colleagues, our focus is on engineering performance improvements and delivering a real and lasting transformation in our clients’ operating models to generate financial advantage. We partner with some of the world’s most progressive brands including Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors and Valentino.
Headquartered in Paris, France, we have grown our revenues by more than 250% in the last 4 years by investing in our people, their work environment and in developing our analytical and operating capabilities to deliver a transformational outsourcing proposition that addresses the challenges of an omni-channel world. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780