OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Verksamhetsbeskrivning
Sök tjänsten som sjuksköterska i hemvården. Vi har fantastiska boenden och kollegor i Gällivare kommun!
Hälso- och sjukvården är organiserad i gemensam Avdelning för Hemvård som ansvarar för insatser utförda av sjuksköterskor, arbetsterapeuter och sjukgymnaster i såväl ordinärt som särskilt boende.
Arbetsuppgifter
Som legitimerad sjuksköterska ansvarar du för hälso- och sjukvårdsinsatser i Vård och omsorgsboende.
I uppdraget ingår att samordna god vård och omsorg, där du är en del i teamarbetet runt den enskilde och dennes anhöriga. I uppdraget ingår även handledning i arbetsteamet. Ett roligt och utmanande arbete som du ständigt får utvecklas som sjuksköterska.
Kvalifikationer
Legitimerad sjuksköterska, meriterande om du har vidareutbildning som är lämplig för uppdraget. Du ska kunna arbeta självständigt och kunna samarbeta med övrig personal inom arbetsteamet. Du ska ha intresse att utveckla verksamheten ser vi som viktigt. Du ska vara lösningsfokuserad och tycka om utveckla verksamheten. Du ska också vara lösningsfokuserad samt kunna se helhetsperspektivet. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. B körkort erfordras
Inom ramen för den nationella minoritetsspråkslagen är Gällivare kommun förvaltningskommun för samiska, meänkieli och finska. Kunskaper i något av dessa språk är meriterande vid ansökan om anställning i Gällivare kommun.
Arbetstid/Varaktighet
Gällivare Kommun erbjuder en fantastisk arbetstidsförkortning till alla tillsvidareanställda sjuksköterskor inom Socialförvaltningen.
Vi söker tre heltidstjänster, båda tillsvidare. Två tjänster är dagtid och den andra tjänsten är en eftermiddagstjänst då man jobbar varannan vecka.
Lön
Individuell lönesättning
Tillträde
Tillträde enligt överenskommelse.
Fackliga företrädare
Vårdförbundet 0970-818 000
Ansökan
Fortlöpande rekrytering sker
Till din ansökan vill vi ha med en CV. Vid anmodan lämnas originalhandlingar.
Vi har valt våra rekryteringskanaler och önskar ingen rekryteringshjälp.