OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Solrosen Serviceboende AB
Kvalifikationer:
-Sjuksköterska med minst 2 års erfarenhet samt utan svårighet kan tala, skriva och förstå det svenska språket för god kommunikation med boende och personal
-god datorvana och gärna med erfarenhet av verksamhetssystemet Treserva samt kvalitetsregister så som senior alert, palliativa registret och BPSD.
-Körkort B
Arbetsuppgifter:
Sedvanliga arbetsuppgifter på ett demensboende med förlagd arbetstid på vardagar dagtid.
Vi ser gärna att du:
- har ett genuint intresse för människor och alltid har den boende i fokus
-är flexibel och har lätt för att anpassa dig efter olika situationer
-är bekväm och självgående i din roll som sjuksköterska
-trivs i din yrkesroll och är engagerad och bidrar till ett gott arbetsklimat då du har god initiativförmåga och ansvarskänsla
Villkor:
Tillträde enligt överenskommelse.
Möjlighet till tillsvidareanställning om ca 20 % samt visstidsanställning med möjlighet att täcka upp vid ledighet etc.
Månadslön med individuell lönesättning tillämpas.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Intervjuer sker fortlöpande
Övrigt:
Vi är anslutna till Almega/Vårdföretagarnas kollektivavtal.
Kontaktperson och ytterligare information om verksamheten:
Verksamhetschef Sofia Hellgren 0498-28 49 00 alt. sofia.hellgren@solrosengotland.se
-
Artiklar i detta ämnet
- Sjukskrivningsepidemi i Sverige