OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sodexo i Norden är ledande inom Service Management med 11 000 medarbetare och en omsättning på 7,5 miljarder kronor. Vi ingår i den internationella Sodexokoncernen som finns representerad i 80 länder med sina 420 000 medarbetare. Koncernen omsätter 18,2 miljarder € och har sitt säte i Frankrike samt är noterat på börsen i Paris.
Hotell Mörby är Stockholms enda Patienthotell och är beläget vid Danderyds sjukhus. Hotellet har 70 rum som nyttjas av nyblivna föräldrar med sina babysar, samt andra patientkategorier. Vid plats tar vi också emot externa gäster och vi finns därför med på olika bokningssighter. Vi sköter också städning, konferens och restaurangverksamheten på hotellet och samarbetar tätt med övriga personalgrupper. Hotellet är öppet dygnet runt, året runt, vilket innebär att dem vi skall rekrytera måste kunna jobba både dag och natt.
Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av:
Ett spännande, varierande och väldigt positivt sjuksköterskejobb, men nu också som receptionist med sedvanligt receptionistarbete såsom in- och utcheckning, bokning samt kioskförsäljning, en del administration och telefonväxelarbete förkommer också. Du skall också kunna ge lättare sjukvård/medicinsk service till våra patientgäster och få dem att känna sig trygga på hotellet.
Kvalifikationer/Krav:
Leg.sjuksköterska med några års arbetslivserfarenhet från akutsjukvården. Behärska officepaketet. Mycket goda kunskaper i engelska och svenska både i tal och skrift.
Egenskaper:
Serviceinriktad, flexibel och att kunna arbeta självständigt i ett ibland högt tempo. Det är en liten personalgrupp i receptionen så en bra samarbetsförmåga är också viktigt att ha.
Anställningsform:
Tidsbegränsad anställning, deltid, dag/kväll/natt
Välkommen med din ansökan senast 21 juli 2013.
Befattning: Receptionist/Telefonist/Sjukvårdsservice och Logistik
Affärsområde: Sodexo AB
Geografiskt läge: Danderyd/Sverige
Anställning: Deltid/Tidsbegränsad anställning/Skift
Med stor flexibilitet, kompetens och omtanke tar vi över, utvecklar och effektiviserar servicefunktioner i företag, institutioner och offentlig sektor. Vi lagar mat och städar, underhåller fastigheter, bemannar växel och receptioner, verkar inom hotell och konferens - och mycket mer. Sodexo är världens tredje största serviceföretag med 75 miljoner människor som tar del av vår service - varje dag.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukskrivningsepidemi i Sverige
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,