OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Anticimex har ca 10 000 anställda och finns i 21 länder. I Sverige är vi 1500 medarbetare.
Läs mer om hur det är att jobba på Anticimex här
Anticimex är det moderna serviceföretaget som tack vare förebyggande åtgärder, ny teknik och hållbara lösningar skapar hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Att ta ansvar för människors hälsa och livskvalitet är grunden i Anticimex hållbarhetsarbete och fokus på det förebyggande genomsyrar hela vår verksamhet. Anticimex ska vara bäst på det vi gör, fortsätta driva utvecklingen i branschen samt ge våra kunder professionell och personlig service.
Vi på Anticimex tror på frihet under ansvar och därför drivs mycket av vår utveckling av just våra medarbetare. Vi är generösa och delar med oss av vår kunskap till kollegorna. Vi är inkluderande vilket gör att du snabbt blir en i gänget. Som grupp är vi snabbfotade och strävar efter att överraska våra kunder positivt varje dag.
Tjänsten
Dina fokusområden blir att hjälpa och bemöta våra kunder med expertis och god service med hög kvalitet. Därför uppskattar du servicearbete och är duktig på att skapa relationer. Du förebygger och åtgärdar skadedjursproblem samt gör inspektioner hos både privat- och företagskunder.
Att kvalitet och kundrelation är viktigt för oss har du förstått. Arbetet sker ofta självständigt och ställer därför krav på initiativförmåga och ansvarstagande, samtidigt som du ingår i en grupp med kunniga kollegor som delar med sig av sin kunskap och erfarenhet.
Tjänsten är placerad i Helsingborg, men du utgår hemifrån.
Vi erbjuder dig
• Ett trevligt och engagerat gäng kollegor!
• En gedigen introduktion och utbildning
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande internutbildning
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify
Vem är du?
Du har lätt för att skapa relationer och agerar förtroendeingivande. Du är kommunikativ och trivs med att träffa nya människor varje dag. Du är noggrann, lösningsorienterad och strukturerad. Du innehar B-körkort och talar du fler språk än svenska så är det ett stort plus.
Ansökan
Din ansökan vill vi gärna ha så snart som möjligt då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum 2023-02-10. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta servicechef Sebastian Hellman.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Platschef Andreas Getzman
019-251060
Platschef Andreas Getzman
Platschef Andreas Getzman
019-6707700
Marie Ståhl